Το φυσικό κατάστημα βρίσκεται στην καρδιά της λιανικής πώλησης.

Στο σύγχρονο «digital» εμπορικό γίγνεσθαι, οι επιχειρήσεις επενδύουν στον εκσυγχρονισμό του καταστήματος με σκοπό τη βελτίωση της συνολικής καταναλωτικής εμπειρίας.

Το «The Store: Physical Evolution!» στις 25 Απριλίου, φέρνει στο προσκήνιο ιστορίες καταστημάτων που ενσωμάτωσαν το digital και την τεχνολογία στην λειτουργία τους, που ανακαινίστηκαν για να συμβαδίσουν με τις αυξημένες προσδοκίες των καταναλωτών, που έχουν ιδιαίτερο concept, που εξοικονομούν ενεργειακούς πόρους και που ενθουσιάζουν το κοινό με τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό τους.

Επιχειρήσεις από διαφορετικούς κλάδους –ένδυση-υπόδηση, σούπερ μάρκετ, ηλεκτρονικών ειδών, λιανικής τραπεζικής, αρτοζαχαροπλαστεία, κοσμηματοπωλεία, κλπ-, θα μοιραστούν με το κοινό του συνεδρίου την εμπειρία τους και θα μιλήσουν για την απόφαση της επένδυσης, τον τρόπο υλοποίησής της και τις λεπτομέρειες που την κάνουν μοναδική, δίνοντας ερεθίσματα για νέες πρωτοβουλίες στο λιανικό εμπόριο.