netweek - Η Genesys συνεργάζεται με την Mellon

Παρασκευή, 21 Ιουλίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Professional Services

Στον τομέα των contact centers

Η Genesys συνεργάζεται με την Mellon

12 Μαΐου 2017 | 10:26 Γράφει το Net Week  Online Team Topics: Business Deals

Η Genesys, με ηγετική θέση στην αγορά λύσεων omnichannel customer experience και contact center, ανακοίνωσε την πρόθεση να υποστηρίξει και να επεκτείνει τη συνεργασία της με τον Όμιλο Εταιρειών Mellon (συνεργάτη της Interactive Intelligence, η οποία συγχωνεύτηκε με την Genesys στα τέλη του 2016).

Η Genesys εξυπηρετεί περισσότερους από 10.000 πελάτες σε περισσότερες από 100 χώρες και υποστηρίζει πάνω από 25 δισεκατομμύρια customer interactions ανά έτος. Συνδυάζοντας τα χαρτοφυλάκια λύσεων των δυο εταιρειών, η Genesys είναι σε θέση να υποστηρίξει πελάτες κάθε μεγέθους, γεωγραφικής τοποθεσίας και βιομηχανίας, με το πιο πλήρες χαρτοφυλάκιο είτε cloud είτε on-premise.

«Η εμπειρία και η εξειδίκευση της Mellon σε συνδυασμό με το ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων της Genesys αποτελούν μια μοναδική προσφορά για τις τοπικές αγορές. Αυτή η εταιρική σχέση συνδυάζει κορυφαίες all-in-one λύσεις για την εξυπηρέτηση πελατών και επαγγελματική υποστήριξη που ανταποκρίνονται άμεσα στις ανάγκες των πελατών μας» σχολίασε ο Απόστολος Κέμος, Διευθυντής Πωλήσεων της Genesys για την Κεντρική & Νοτιοανατολική Ευρώπη.

«Τα Contact Centers αντιμετωπίζουν μεγάλες προκλήσεις σχετικά με τις υποδομές, τον προϋπολογισμό και τη διαχείριση των διαδικασιών. Η συνεργασία μας με την Genesys υπογραμμίζει την ισχυρή δέσμευση της Mellon να υποστηρίζει διαρκώς τους πελάτες μας παρέχοντας τους τις πλέον καινοτόμες λύσεις contact center» συμπλήρωσε ο Νίκος Κούνουπας, Business Unit Manager της Mellon Technologies.

Netweek Online( 12 Μαΐου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Το digital μέλλον της εργασίας! Ένα… παράθυρο ευκαιρίας για το εργατικό δυναμικό του αύριο

Στο άκουσμα του όρου του ψηφιακού μετασχηματισμού, το μυαλό όλων ανατρέχει στον κόσμο των επιχειρήσεων, που βιώνει μια ιδιαίτερα δραστική όσο και ενδιαφέρουσα διαδικασία υιοθέτησης νέων μοντέλων, εκ βάθρων αλλαγής πεπερασμένων διαδικασιών και λειτουργιών, αλλά και αναζήτησης ενός νέου σημείου αναφοράς που θα τις οδηγήσει με ασφάλεια στο αναδυόμενο digital επιχειρηματικό περιβάλλον. Αλήθεια, όμως, τι συμβαίνει με τους εργαζόμενους και τον εν γένει ανθρώπινο παράγοντα, πως αντιλαμβάνονται την disr...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Business Deals
  • Corporate Performance
  • Projects
  • Products
  • Δημόσιο
  • Συνέδρια
  • Servers
  • New Products
  • logistics

logistics

logistics

logistics

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778