netweek - Gartner: Μέχρι το 2020, το 25% των διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών θα υλοποιούνται από Εικονικούς Βοηθούς

Σάββατο, 15 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Professional Services

33% η εκτιμώμενη εξοικονόμηση ανά φωνητική κλήση

Gartner: Μέχρι το 2020, το 25% των διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών θα υλοποιούνται από Εικονικούς Βοηθούς

21 Φεβρουαρίου 2018 | 09:47 Γράφει το Net Week  Online Team Topics: Έρευνες

Το 25% των υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών και υποστήριξης θα ενσωματώσουν τον εικονικό βοηθό (VCA) ή τεχνολογία chatbot μέσω των καναλιών επικοινωνίας έως το 2020, σε σχέση με το σχεδόν 2% που ήταν το 2017, σύμφωνα με την Gartner.

Μιλώντας στη διάσκεψη κορυφής της Gartner στο Τόκιο, ο Gene Alvarez, αντιπρόεδρος της Gartner, δήλωσε ότι περισσότεροι από τους μισούς οργανισμούς έχουν ήδη επενδύσει σε VCA για την εξυπηρέτηση των πελατών τους, καθώς αντιλαμβάνονται τα πλεονεκτήματα της αυτοματοποιημένης εξυπηρέτησης, μαζί με τη δυνατότητα να εξελιχθεί σε έναν ανθρώπινο παράγοντα σε σύνθετες καταστάσεις. «Καθώς περισσότεροι πελάτες ασχολούνται με ψηφιακά κανάλια, οι VCA χρησιμοποιούνται για την αντιμετώπιση αιτημάτων πελατών σε sites, εφαρμογές σε κινητά, εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων καταναλωτών και κοινωνικά δίκτυα» δήλωσε ο G. Alvarez. «Αυτό υποστηρίζεται από βελτιώσεις στη χρήση φυσικής γλώσσας, τη μηχανική μάθηση και τις δυνατότητες αντιστοίχισης των προθέσεων».

Οι οργανισμοί αναφέρουν μείωση έως 70% στις ερωτήσεις υπό τη μορφή κλήσεων, συνομιλιών και / ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μετά την εφαρμογή ενός VCA, σύμφωνα με την έρευνα της Gartner. Αναφέρουν επίσης αυξημένη ικανοποίηση από την πλευρά του πελάτη και εξοικονόμηση 33% ανά φωνητική κλήση. «Ένα πετυχημένο VCA προσφέρει κάτι περισσότερο από απλή πληροφορία» δήλωσε ο κ. Alvarez. «Μπορεί να εμπλουτίσει την εμπειρία του πελάτη, να τον βοηθήσει σε όλη την αλληλεπίδραση και να επεξεργαστεί τις συναλλαγές για λογαριασμό του». Σημειώνεται ότι σύμφωνα με έρευνα της Gartner το 2017, το 84% των οργανισμών αναμένεται να αυξήσουν τις επενδύσεις στην τεχνολογία υποστήριξης της εμπειρίας πελατών την επόμενη χρονιά.

Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Modern Data Centers: Η καρδιά της σύγχρονης επιχείρησης και η ασφαλής λειτουργία της

Τι θα μπορούσε να δημιουργήσει μεγαλύτερη ζημιά στη λειτουργία μιας επιχείρησης; Σε αρκετές περιπτώσεις ένας σεισμός είναι ίσως προτιμότερος από τη διακοπή λειτουργίας του data center.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Business Deals
  • Corporate Performance
  • Projects
  • Products
  • Δημόσιο
  • Συνέδρια
  • Servers
  • New Products
  • logistics

logistics

logistics

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778