netweek - Coop Italia: Το σούπερ μάρκετ του μέλλοντος παρουσιάζεται στην Αθήνα

Σάββατο, 23 Ιουνίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Professional Services

Coop Italia: Το σούπερ μάρκετ του μέλλοντος παρουσιάζεται στην Αθήνα

9 Μαρτίου 2018 | 09:36 Γράφει το Net Week  Online Team Topics: Events

Στις 20 Μαρτίου 2018, στο συνέδριο Food Retail CEO Forum, ο Domenico Brisigotti, CEO, Coop Italian Food, Commercial Director, Coop Italia Non Food, θα αναλύσει τη στρατηγική του μεγαλύτερου ιταλικού συνεταιρισμού σούπερ μάρκετ και θα απαντήσει σε ερωτήσεις σχετικά με το μέλλον του λιανεμπορίου.

Το 2015, στη διεθνή έκθεση Expo Milano, την παράσταση έκλεψε το Supermarket of the Future, που δημιούργησε η COOP Italia σε συνεργασία με την Accenture, δίνοντας στους επισκέπτες μια γεύση από το μέλλον του καταστήματος σούπερ μάρκετ.
Στις 6 Δεκεμβρίου 2016, εγκαινιάστηκε από την αλυσίδα το φυσικό κατάστημα του μέλλοντος, στο Μιλάνο. Ως τίτλος του Food Retail CEO Forum (www.selfserviceceoforum.gr), που αποτελεί την 8η διοργάνωση του ετήσιου συνεδρίου του κλαδικού περιοδικού σελφ σέρβις, επιλέχθηκε το «Retail On Demand», που δίνει το στίγμα της θεματολογίας του.

Στο σύνολό τους οι εισηγήσεις του συνεδρίου αφορούν στο μέλλον του λιανεμπορίου τροφίμων και στον τρόπο με τον οποίο ανταποκρίνονται οι επιχειρήσεις του κλάδου στην απαίτηση των πελατών για γρήγορη, ποιοτική παροχή προϊόντων και υπηρεσιών, σε ένα αναβαθμισμένο αγοραστικό περιβάλλον. Η COOP Italia, με ιστορία που ξεκινά πριν από 1,5 αιώνα, απέδειξε πως αναγνωρίζει τις δυνατότητες της τεχνολογίας και τη συμβολή της στη δημιουργία καταστημάτων σούπερ μάρκετ τα οποία, αναβαθμίζοντας την αρχιτεκτονική τους, αλλά και τη λειτουργία τους, μπορούν να αποτελέσουν πόλο έλξης για τους καταναλωτές και να οδηγήσουν σε σχέσεις εμπιστοσύνης σε κάθε σημείο της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Στο COOP Supermarket of the Future στο Μιλάνο, οι πελάτες περνούν μπροστά από όμορφα τακτοποιημένα προϊόντα και την ίδια στιγμή εντυπωσιάζονται από μεγάλες διαδραστικές οθόνες, μέσω των οποίων, με ένα απλό άγγιγμα, μπορούν να πάρουν όλες τις πληροφορίες για την προέλευσή τους, τη σύσταση, την τιμή, τις σχετικές προσφορές, τη διαδρομή τους μέχρι το ράφι, τις οδηγίες χρήσεις κλπ. Συνδυάζοντας το φυσικό με το ψηφιακό κατάστημα, το Supermarket of the Future αναπαριστά τον χώρο μιας ανοιχτής αγοράς με τεχνολογικές λύσεις, που βοηθούν τον πελάτη στις αγορές του.

Η Accenture βοήθησε την COOP να σχεδιάσει από την αρχή τον τρόπο διαχείρισης της πληροφορίας, προς όφελος του πελάτη και της επιχείρησης. Σε συνεργασία με την Avanade, μια κοινοπραξία της Accenture με τη Microsoft, δημιουργήθηκε η υποδομή στο πληροφοριακό σύστημα, ώστε να αναλύονται τα δεδομένα και να σχεδιαστούν τα σημεία επαφής με τον πελάτη. Το αποτέλεσμα ήταν μια ευέλικτη λύση, που υποστηρίζεται από μια cloud πλατφόρμα, η οποία μπορεί να αξιοποιηθεί σε έναν μεγάλο αριθμό καταστημάτων.

Όπως είχε δηλώσει στα εγκαίνια του καταστήματος ο Marco Pedroni, πρόεδρος της COOP Italia, «μετά από την εντυπωσιακή επιτυχία της παρουσίασης του project στην Expo Milano 2015, ξεκινήσαμε να εργαζόμαστε με στόχο να γίνει το όραμά μας πραγματικότητα. Αξιοποιώντας την εμπειρία της Accenture και της Avanade, ξανασχεδιάσαμε την αγοραστική εμπειρία σύμφωνα με ένα ψηφιακό ταξίδι, που απαντά στις απαιτήσεις του πελάτη μας για χρήσιμες πληροφορίες, ενισχύει τη σχέση του με το κατάστημα και αναβαθμίζει τις λειτουργίες του σημείου πώλησης, με έναν εύκολο και ελκυστικό τρόπο».

Η υλοποίηση του έργου στηρίχθηκε στο πρότυπο κατάστημα που παρουσιάστηκε στο Expo Milano 2015 και εξελίχθηκε σύμφωνα με τα σχέδια του αρχιτέκτονα Carlo Ratti, καθηγητή του MIT και επικεφαλής του αρχιτεκτονικού γραφείου Carlo Ratti Associati. Με τη συμμετοχή του στο Food Retail CEO Forum ο Domenico Brisigotti δίνει την ευκαιρία στο ελληνικό κοινό να αποσπάσει σημαντικές πληροφορίες για τον τρόπο με τον οποίο μια συνεταιριστική αλυσίδα λιανεμπορίου τροφίμων διατηρεί ισχυρούς δεσμούς με τους τοπικούς προμηθευτές της, αναπτύσσει εμπορικές σχέσεις με προμηθευτές άλλων χωρών, προωθώντας τα ιταλικά προϊόντα και ταυτόχρονα αξιοποιεί την τεχνολογία για την αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας στο φυσικό κατάστημα.

Netweek Online( 9 Μαρτίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778