Στις σημαντικές αλλαγές που έφερε το 2018 για την εταιρεία του αναφέρθηκε ο Ισίδωρος Σιδερίδης, CEO της Sieben, κατά τη διάρκεια εκδήλωσης που έλαβε χώρα την Τρίτη (19/6) σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας και την οποία παρακολούθησε το NetFAX.

«Οι αλλαγές είχαν αρχίσει να φαίνονται από το 2015, όταν και συνειδητοποιήσαμε ότι η εξωστρέφεια και η τεχνολογική καινοτομία είναι μονόδρομος και όχι επιλογή» ανέφερε ο CEO της Sieben. Η εταιρεία διαθέτει σήμερα 100 εργαζομένους  ενώ αναμένεται να κλείσει το 2018 με 3,5 εκατ. ευρώ κύκλο εργασιών. Μικρό νούμερο αν σκεφτεί ότι έχει κάνει στο παρελθόν τζίρους έως και 5 εκατ. ευρώ, αλλά λογικό ένεκα της πρόσφατης παραχώρησης του τμήματος Enterprise Mobility στην Entersoft.

«Στόχος μας είναι να επικεντρωθούμε σε ένα νέο μοντέλο εργασίας που θα μας επιτρέψει να επεκταθούμε σε όλο τον κόσμο» επισήμανε ο Ι. Σιδερίδης δίνοντας το στίγμα της στρατηγικής που θα ακολουθήσει η εταιρεία του. Σήμερα το 30% του τζίρου της Sieben προέρχεται από πελάτες του εξωτερικού (από 85 χώρες) και φιλοδοξία της εταιρείας είναι να αυξήσει αυτό το ποσοστό στο 70% – «όχι μειώνοντας το πελατολόγιο στην Ελλάδα, αλλά αυξάνοντας σημαντικό το πελατολόγιο στο εξωτερικό».

Το όχημα για να το επιτύχει αυτό η Sieben είναι η σουίτα Pobuca, η οποία θα πλαισιώνεται με υπηρεσίες integration, προσφέροντας “turn key solutions” στους πελάτες της. «Έχουμε επενδύσει 5 εκατ. ευρώ τα τελευταία χρόνια στα προϊόντα μας, ενώ στο επόμενο διάστημα θα αλλάξει το όνομα της Sieben σε Pobuca, ένα brand που το έχουμε κατοχυρώσει διεθνώς» τόνισε ο Ι. Σιδερίδης, κάνοντας, ακολούθως, μνεία στις σημαντικές αλλαγές που έρχονται. Η πρώτη αλλαγή αφορά το μοντέλο διάθεσης των προϊόντων, όπου πλέον θα δοθεί εστίαση στο cloud, ένα μοντέλο πώλησης «που προσφέρει γρήγορη ανάπτυξη με πολύ μικρότερο κόστος απόκτησης πελατών». Αυτό δεν σημαίνει, βέβαια, ότι η εταιρεία δεν θα συνεχίσει να υποστηρίζει το παραδοσιακό μοντέλο διάθεσης, με face-tο-face πωλήσεις και on-premise εγκαταστάσεις.

«Στόχος μας είναι να αξιοποιήσουμε τους υφιστάμενους πελάτες του Pobuca, υιοθετώντας το ίδιο μοντέλο πώλησης και στα άλλα προϊόντα μας, το PocketBiz (που πλέον λέγεται Pobuca Sales) και το Marera (που μετονομάζεται σε Pobuca Loyalty) και στοχεύοντας σε λύσεις CRM για τον κλάδο των brands και των retailers (στους οποίους η εταιρεία διαθέτει τους περισσότερους πελάτες της)». Παράλληλα, η Sieben θα συνεχίσει να προσφέρει λύσεις βασισμένες στο Microsoft Dynamics, ως μια πλατφόρμα για γενική χρήση CRM.

Ο CEO της Sieben ανέφερε, τέλος, ότι το Pobuca θα διαθέτεται πλέον ως μια σουίτα τριών λύσεων: το Pobuca Connect (επιτρέπει στους εργαζόμενους μιας επιχείρησης να έχουν μια εύκολη πρόσβαση στις επαφές από οπουδήποτε, αλλά και να επικοινωνούν πιο γρήγορα), το Pobuca Sales (Field Sales Software) και το Pobuca Loyalty (ένα προϊόν Customer Engamement και Loyalty). «Όλα αυτά θα τα μετατρέψουμε σε ένα ενιαίο προϊόν, το Pobuca Bot, το οποίο θα αποτελεί ένα ενοποιημένο virtual assistant με διαφορετικά skills» συμπλήρωσε. Γι΄ αυτό το σκοπό η εταιρεία έχει προγραμματίσει το επόμενο διάστημα μια σειρά σημαντικών επενδύσεων σε τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης.