netweek - Η DHL Express παρουσιάζει τις αγοραστικές συνήθειες των online αγοραστών

Τετάρτη, 26 Σεπτεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Professional Services

Μέσα από την ψηφιακή της καμπάνια «Where Everything Clicks»

Η DHL Express παρουσιάζει τις αγοραστικές συνήθειες των online αγοραστών

21 Ιουνίου 2018 | 11:55 Γράφει το Net Week  Online Team Topics: Έρευνες

Η DHL Express ξεκίνησε το «Where Everything Clicks», μια ψηφιακή καμπάνια σε όλο τον κόσμο με στόχο την ανάπτυξη του κλάδου της για το ηλεκτρονικό εμπόριο και την καθοδήγηση των διαδικτυακών εμπόρων, καθώς διεισδύουν στην ταχύτατα αναπτυσσόμενη παγκόσμια αγορά.

Η DHL βοηθά τις εταιρείες να δραστηριοποιούνται στο διεθνές περιβάλλον, όπου το 70% των online αγοραστών πραγματοποίησαν τουλάχιστον μία αγορά από διεθνές website το 2017, ποσοστό αυξημένο κατά 6% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Η DHL Express στοχεύει με την καμπάνια της σε επιχειρήσεις κάθε μεγέθους, από νεοφυείς επιχειρήσεις έως μεγάλους οργανισμούς, συμβουλεύοντάς τις πώς να διευρύνουν τις δυνατότητές τους για διεθνείς μεταφορές ηλεκτρονικού εμπορίου και τον τρόπο με τον οποίο θα απευθυνθούν σε αγοραστές με υψηλή τεχνογνωσία, όπως τους “millennials”, από τους οποίους το 68% είναι πιθανό να επιλέξει κατάστημα με βάση τις προσφερόμενες επιλογές παράδοσης.

Με τη χρήση προηγμένων εργαλείων ανάλυσης της αγοράς, η DHL μπορεί γρήγορα να εντοπίσει websites πωλήσεων που δέχονται κίνηση από διεθνείς τοποθεσίες, επισημαίνοντας έτσι πιθανές πωλήσεις εκτός της βασικής αγοράς του πωλητή.
Επιπλέον, η DHL μπορεί να συγκρίνει τις μετρήσεις της επισκεψιμότητας ενός website με εκείνες των ανταγωνιστών, εντοπίζοντας ευκαιρίες για τη μείωση των ποσοστών εγκατάλειψης (bounce rates), με την προσθήκη δυνατότητας διεθνούς ταχυμεταφοράς. Χάρη σε μία προσέγγιση που βασίζεται σε λίστα συγκεκριμένων σημείων ελέγχου, η DHL Express συμβουλεύει τους εμπόρους για το πώς να βελτιστοποιήσουν τα websites τους για διεθνείς πωλήσεις και πώς να δημιουργήσουν ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μέσω των προσφερόμενων επιλογών παράδοσης.

Netweek Online( 21 Ιουνίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Mobile SFA: Το μαγικό ραβδί των πωλήσεων

Σας θυμίζουν κάτι οι λέξεις Psion και Palm; Πριν από 20 χρόνια, οι δύο εταιρείες θεωρούσαν μεγάλη επιτυχία ο εργαζόμενος να έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει σε ένα υπολογιστή χειρός, ένα έστω μικρό κομμάτι της πληροφορίας που ήταν αποθηκευμένη στον υπολογιστή του γραφείου του. Οι εταιρείες που εφοδίαζαν τους πωλητές τους με ένα ψηφιακό ευρετήριο πελατών ήταν technology leader.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Business Deals
  • Corporate Performance
  • Projects
  • Products
  • Δημόσιο
  • Συνέδρια
  • Servers
  • New Products
  • logistics

logistics

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778