Σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη του Ομίλου Γρηγόρη παίζουν οι νέες τεχνολογίες, σύμφωνα με τα όσα δηλώνει στο NetFAX ο Κωνσταντίνος Τσίπρας, eBusiness Manager του Ομίλου, τεχνολογίες οι οποίες απαιτούν και τις σχετικές επενδύσεις: «H απόφαση μιας εταιρείας να εντάξει το ecommerce - digital marketing στις υπηρεσίες της, απαιτεί την αντίστοιχη επένδυση στις συστημικές δομές (πληροφοριακά συστήματα), στην ανάλυση των δεδομένων, αλλά και τη διαχείρισή τους».

Γι’ αυτό το σκοπό ο Όμιλος έχει επενδύσει στη δημιουργία μιας ecommerce πλατφόρμας που υποστηρίζει, μεταξύ άλλων, την ηλεκτρονική παραγγελιοληψία (www.gregorys.gr) «για τη διασύνδεση της υπάρχουσας εφαρμογής του call center της εταιρείας με το e-order, την υλοποίηση του Gregory’s app, αλλά και την αξιοποίηση των Web analytics». Η ανταπόκριση των πελατών στη νέα υπηρεσία e-order που τέθηκε σε λειτουργία πριν ένα χρόνο είναι εντυπωσιακή: «Τα αποτελέσματα από τις έρευνες καταναλωτών που έχουμε διεξάγει, αλλά και η σημαντική πλέον συμμετοχή των ηλεκτρονικών παραγγελιών στις συνολικές παραγγελίες delivery, δείχνουν τη θετική ανταπόκριση των καταναλωτών στο εγχείρημά μας και την ικανοποίησή τους από τη χρήση του νέου τρόπου παραγγελίας delivery».

Πίσω από αυτήν την επιτυχία κρύβεται η σωστή επιλογή τεχνολογιών, η άρτια υλοποίηση και λειτουργία του Gregory’s app, αλλά και η προσοχή που δόθηκε στον τρόπο διασύνδεσης και ενημέρωσης των φυσικών καταστημάτων με το e-order. «Για τα ανωτέρω, προσφύγαμε σε βέλτιστες πρακτικές γύρω από  Internet Of Things, την personalized και omnichannel  προσέγγιση,  αλλά και τη χρήση συστημάτων Business Intelligence, που αφορούν κυρίως την καταγραφή των πελατών, τις αγοραστικές προτιμήσεις τους και τη δραστηριότητά τους γενικότερα» σημειώνει ο Κ. Τσίπρας. Στο γενικότερο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού, αλλά και της εξωστρέφειας της εταιρείας, το e-commerce αποτελεί πλέον κυρίαρχο και αναπόσπαστο κομμάτι.

Σύμφωνα με αυτό, και παράλληλα με την ανάπτυξη της φυσικής παρουσίας του Ομίλου εκτός Ελλάδας, δημιουργήθηκε το διεθνές (www.gregorys-global.com), το γερμανικό (www.gregorysgermany.de), αλλά και το ρουμάνικο (www.gregorys.ro) site. «Σύντομα το επικείμενο λανσάρισμα του e-order στην Κύπρο, πρόκειται να υποστηρίξει τα καταστήματά μας εκεί, αποδεικνύοντας τo ενδιαφέρον της εταιρείας στο χώρο του ecommerce, αλλά και του digital marketing γενικότερα. Τέλος, λειτουργίες όπως το take away μέσω e-order (web και app), η ηλεκτρονική πληρωμή, το loyalty πρόγραμμα και άλλα projects που έχουμε σχεδιάσει για το μέλλον, έρχονται να καλύψουν τις ανάγκες των πελατών μας, δίνοντας τους μια ολοκληρωμένη και ποιοτική εξυπηρέτηση και εμπειρία» καταλήγει ο Κ. Τσίπρας.