Μόλις 2 ημέρες έμειναν για το 8ο Συνέδριο ΙΕΛΚΑ «Shopper Anatomy 2020» (http://www.ielkaconference.gr/default.asp?pid=4&la=1).

Σημαντικοί ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό σκιαγραφούν τις αγοραστικές τάσεις της επόμενης δεκαετίας. Ανάμεσά τους τρεις κορυφαίοι διεθνείς ομιλητές: ο Πάνος Παχατουρίδης (Facebook) που θα αναφερθεί, μεταξύ άλλων, στην επίδραση των ψηφιακών καναλιών και των social media στις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών,η Laura Jacobson (IGD) θα παρουσιάσει το κατάστημα του μέλλοντος και, τέλος, ο Marek Kempka (Nielsen) θα δείξει στο κοινό το πώς οι ψηφιακές τεχνολογίες αλλάζουν ολοκληρωτικά τα αγοραστικά ταξίδια των καταναλωτών.