Και τι δεν είχε το YouTube Pulse by Google, το βράδυ της Πέμπτης, 13 Δεκεμβρίου, στο Bitros Warehouse, της Πέτρου Ράλλη, το οποίο παρακoλούθησε το NetFAX.

Παρουσιάσεις, τραγούδια, αναπάντεχες συνεντεύξεις, βιολιά και, βέβαια, μπόλικα βίντεο – άλλωστε η «μητέρα όλων των βίντεο» ήταν ο οργανωτής… Που, προφανώς, έχει κάθε λόγο να χαίρεται και να το γιορτάζει με «Παλμό», αφού κοντά στα 2 δισεκατομμύρια άνθρωποι (1,9, για την ακρίβεια) προσφεύγουν κάθε μήνα στο YouTube, όπως μας ενημέρωσαν, βλέποντας αθροιστικά περιεχόμενο άνω του 1 δισεκατομμυρίων ωρών κάθε ημέρα!

Μιλώντας στους (λίγους, καθώς το μέγα πλήθος ήταν κατά τα φαινόμενα YouTubers και καλεσμένοι από το χώρο του life style) δημοσιογράφους, ο CEO της εδώ Google, Γρηγόρης Ζαριφόπουλος, απέδωσε αυτή την τεράστια αύξηση θέασης στη χρήση κινητών, καθώς το 70% της θέασης γίνεται μέσω αυτών, με μέσο όρο που ξεπερνάει τη μία ώρα ανά χρήστη, ενώ αισθητά ανεβαίνει και η χρήση smart TV, με τη θέαση να ξεπερνά τα 180 εκατομμύρια ώρες την ημέρα, παγκοσμίως… Τάση που δείχνει να βρίσκει το αντίστοιχό της και στην Ελλάδα, όπου παρατηρείται μεγάλη αύξηση, που ξεπερνά τα τηλεοπτικά κανάλια, όσον αφορά στην τηλεθέαση από άτομα ηλικίας ως 40 χρόνων.

Κατά τον Γ. Ζαριφόπουλο, ο λόγος είναι η ποιότητα του περιεχομένου, που συνεχώς βελτιώνεται και αυξάνει σε εύρος αλλά και ποικιλία, καθώς οι νέοι δημιουργοί έχουν βρει στο YouTube «μια πλατφόρμα έμπνευσης και έκφρασης, αλλά και ένα βήμα για να πουν την άποψή τους για ό,τι τους ευχαριστεί, τους παθιάζει, τους ενθουσιάζει, αλλά επίσης τους ενοχλεί και τους εξοργίζει»… Αποκάλυψε, επίσης, ότι 6 στους 10 χρήστες ανεβάζουν δικό τους περιεχόμενο στην πλατφόρμα και 65-70% των χρηστών σχολιάζουν, κάνοντας το YouTube ένα σημαντικό διαδραστικό μέσο.

Πρόσθεσε, μάλιστα, ότι η πλατφόρμα έχει -εκτός από μέσο έκφρασης και ψυχαγωγίας- εξελιχθεί και σε δικτυακό τόπο για να μάθεις πράγματα και να αναπτύξεις δεξιότητες, φέρνοντας ως τρανταχτό παράδειγμα έναν Κενυάτη αθλητή, που έμαθε να ρίχνει ακόντιο βλέποντας YouTube και κατέληξε ολυμπιονίκης! Εκτενής ήταν η αναφορά του στο ρόλο της πλατφόρμας ως διαφημιστικού μέσου, ιδιαίτερα αποδοτικού για διαφημιζόμενους και διαφημιστές, οι οποίοι έχουν πλέον στη διάθεσή τους τον τελευταίο χρόνο, και τις bumper ads των 6 δευτερολέπτων, αλλά και στο brand-formance (branding+performance), όπου εστιάζει επίσης το YouTube, καθώς έχει αποδειχτεί με στοιχεία και αριθμούς ότι αυξάνει σε μεγάλο βαθμό (άνω του 150% σε σύγκριση με τα άλλα μέσα) τα conversions.