netweek - PwC: Σημαντική η επίδραση της τεχνολογίας στην καταναλωτική συμπεριφορά

Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Professional Services

Μεγάλος ο βαθμός διείσδυσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στους καταναλωτές

PwC: Σημαντική η επίδραση της τεχνολογίας στην καταναλωτική συμπεριφορά

29 Μαρτίου 2019 | 11:24 Γράφει το Net Week  Online Team Topics: Έρευνες

Οι καταναλωτές χρησιμοποιούν πλέον την ψηφιακή τεχνολογία για πολύ περισσότερες χρήσεις από τις αγορές τους.

Αντιπροσωπευτικό στοιχείο αποτελεί η επανάσταση που έχει συντελεστεί στον τρόπο πρόσβασης των καταναλωτών στην ψυχαγωγία και στα μέσα ενημέρωσης. Συγκεκριμένα, το 38% των καταναλωτών παγκοσμίως χρησιμοποιούν υπηρεσίες streaming για την ψυχαγωγία τους σε καθημερινή σχεδόν βάση, ενώ για τη γενιά Ζ (έχουν γεννηθεί μεταξύ 1995-2005) το ποσοστό της ψυχαγωγίας πέραν της καλωδιακής τηλεόρασης ξεπερνά το 50%.

Τα ευρήματα δημοσιεύονται στην έρευνα PwC’s Global Consumer Insights, η οποία διερευνά τις καταναλωτικές συμπεριφορές, τις συνήθειες και τις προσδοκίες περισσότερων από 21.000 καταναλωτών σε 27 χώρες. Η έρευνα της PwC αποκαλύπτει τους ραγδαίους ρυθμούς με τους οποίους αλλάζει η καταναλωτική συμπεριφορά σε μια σειρά από τομείς πέραν της ψυχαγωγίας και των μέσων ενημέρωσης.

Όσον αφορά στην ενημέρωση, το 25% των καταναλωτών στρέφονται κατά προτεραιότητα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την ενημέρωση τους σχετικά με την επικαιρότητα. Αυτό, βέβαια, δεν προκαλεί εντύπωση αν αναλογιστεί κανείς τον υψηλό βαθμό διείσδυσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Οι διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, που επιτρέπουν την αλληλεπίδραση των καταναλωτών με τα brands, κατέχουν πλέον την τρίτη θέση σε όρους αποτελεσματικότητας, ενώ για τους millennials αποτελούν την πιο δημοφιλή μορφή, ξεπερνώντας τις καθιερωμένες τηλεοπτικές διαφημίσεις.

Netweek Online( 29 Μαρτίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

H Αδιάλειπτη Επιχειρηματική Λειτουργία

Ο τελικός στόχος ενός business continuity πλάνου είναι να κρατήσει την επιχείρηση σε λειτουργία όταν κάτι δεν πάει καλά. Το πώς αυτό θα επιτευχθεί είναι ένα πρόβλημα που λύνεται με πολλούς τρόπους.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Business Deals
  • Corporate Performance
  • Projects
  • Products
  • Δημόσιο
  • Συνέδρια
  • Servers
  • New Products
  • logistics

logistics

logistics

logistics

Δείτε ακόμη...

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778