netweek - 30 καλές πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών

Σάββατο, 6 Ιουνίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Professional Services

Παρουσία 200+ στελεχών από 100+ επιχειρήσεις

30 καλές πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών

2 Απριλίου 2019 | 16:19 Γράφει το Net Week  Online Team Topics: Events

Η Πέμπτη 28 και η Παρασκευή 29 Μαρτίου ήταν ημέρες αφιερωμένες στο Customer Service, καθώς στο OTEAcademy φιλοξενήθηκε με επιτυχία το 5o συνέδριο για τις Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών, με 30 case studies και 7 διαδραστικά workshops.

Περισσότερα από 200 στελέχη από 100 επιχειρήσεις συμμετείχαν και τις δυο ημέρες, ενώ παρουσιάστηκαν καλές πρακτικές στο σύγχρονο customer service από τις εξής εταιρείες και οργανισμούς: Avin, Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδος, Bestprice.gr, Blacklight, Cardlink, Carglass Greece, Chicco, Cityzen Parking & Services, Coffee Island, Δέλτα Τρόφιμα, E-fresh.gr, Insurancemarket.gr, Kallichoron Art Boutique Hotel, Καυκάς, Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος), Nobacco, Ολυμπία Οδός, ΟΠΑΠ, Όμιλος Cosmote, Cosmote E-Value, ParkAround, Protergia, Public, Salesforce, ΣΕΝ/JA Greece, Schneider Electric, The Happy Art, The Luxury Collection και Travelgems.

Τα workshops πραγματοποιήθηκαν από τις εταιρείες: Blacklight, Impact, Optimal HR, Παναγιώτης Ρεγκούκος και συνεργάτες, Response, Spyros Trivolis & Associates και Happy Creations - Κωνσταντίνος Καρυπίδης. Η διοργάνωση έγινε από το περιοδικό Marketing Week και την Boussias Communications, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών. Χορηγοί του συνεδρίου ήταν οι εταιρείες COSMOTE e-Value και η NetU, Gold Consulting Partner της Salesforce σε Ελλάδα και Κύπρο. Υποστηρικτής η εταιρεία Optimal HR. Οι παρουσιάσεις των ομιλητών καθώς και φωτογραφίες από το συνέδριο θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα www.customerconference.gr.

Netweek Online( 2 Απριλίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

2020: Ο Μετασχηματισμός του Retail

Τα τελευταία χρόνια οι έμποροι λιανικών προϊόντων έχουν αυξήσει τις επενδύσεις στις τεχνολογίες Retail με τελικό στόχο την ενίσχυση της παραγωγικότητας και την θεμελίωση μιας συμπαγούς εταιρικής υποδομής.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Business Deals
  • Corporate Performance
  • Projects
  • Products
  • Δημόσιο
  • Συνέδρια
  • Servers
  • New Products
  • logistics

logistics

logistics

Δείτε ακόμη...

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778