netweek - 30 καλές πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών

Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Professional Services

Παρουσία 200+ στελεχών από 100+ επιχειρήσεις

30 καλές πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών

2 Απριλίου 2019 | 16:19 Γράφει το Net Week  Online Team Topics: Events

Η Πέμπτη 28 και η Παρασκευή 29 Μαρτίου ήταν ημέρες αφιερωμένες στο Customer Service, καθώς στο OTEAcademy φιλοξενήθηκε με επιτυχία το 5o συνέδριο για τις Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών, με 30 case studies και 7 διαδραστικά workshops.

Περισσότερα από 200 στελέχη από 100 επιχειρήσεις συμμετείχαν και τις δυο ημέρες, ενώ παρουσιάστηκαν καλές πρακτικές στο σύγχρονο customer service από τις εξής εταιρείες και οργανισμούς: Avin, Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδος, Bestprice.gr, Blacklight, Cardlink, Carglass Greece, Chicco, Cityzen Parking & Services, Coffee Island, Δέλτα Τρόφιμα, E-fresh.gr, Insurancemarket.gr, Kallichoron Art Boutique Hotel, Καυκάς, Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος), Nobacco, Ολυμπία Οδός, ΟΠΑΠ, Όμιλος Cosmote, Cosmote E-Value, ParkAround, Protergia, Public, Salesforce, ΣΕΝ/JA Greece, Schneider Electric, The Happy Art, The Luxury Collection και Travelgems.

Τα workshops πραγματοποιήθηκαν από τις εταιρείες: Blacklight, Impact, Optimal HR, Παναγιώτης Ρεγκούκος και συνεργάτες, Response, Spyros Trivolis & Associates και Happy Creations - Κωνσταντίνος Καρυπίδης. Η διοργάνωση έγινε από το περιοδικό Marketing Week και την Boussias Communications, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών. Χορηγοί του συνεδρίου ήταν οι εταιρείες COSMOTE e-Value και η NetU, Gold Consulting Partner της Salesforce σε Ελλάδα και Κύπρο. Υποστηρικτής η εταιρεία Optimal HR. Οι παρουσιάσεις των ομιλητών καθώς και φωτογραφίες από το συνέδριο θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα www.customerconference.gr.

Netweek Online( 2 Απριλίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

O μονόδρομος της ψηφιοποίησης του Retail

Η διαχείριση των Big Data με τη χρήση AI, η ικανότητα εξεύρεσης τεχνολογικών ταλέντων, αλλά και ό,τι συνεπάγεται η συλλογή προσωπικών δεδομένων, είναι τα θέματα που απασχολούν έντονα τους εμπόρους λιανικής τον τελευταίο καιρό.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Business Deals
  • Corporate Performance
  • Projects
  • Products
  • Δημόσιο
  • Συνέδρια
  • Servers
  • New Products
  • logistics

logistics

Δείτε ακόμη...

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778