netweek - Cardlink Pulse: Δώσε αξία στην επιχείρησή σου!

Κυριακή, 19 Μαΐου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Professional Services

Cardlink Pulse: Δώσε αξία στην επιχείρησή σου!

2 Μαΐου 2019 | 09:23 Γράφει ο Στάθης  Ασπιώτης Topics: Business analytics,Business Intelligence,E-commerce

Γιάννης Κορδώνης

To Cardlink Pulse αποτελεί την επόμενη ημέρα στις υπηρεσίες που προσφέρει η Cardlink, ένα προϊόν που φιλοδοξεί να αποτελέσει εργαλείο ανάπτυξης στα χέρια του επαγγελματία κάθε επιχείρησης, ανεξάρτητα από το μέγεθος της. Ο Γιάννης Κορδώνης, ΒΙ & Data Analytics Manager είναι ο πλέον αρμόδιος να μας μιλήσει για την πρωτοποριακή, για τα ελληνικά δεδομένα, τουλάχιστον, υπηρεσία της Cardlink.

    NW: H Cardlink είναι μια εταιρεία που έχει την αποδοχή των επαγγελματιών για τις υπηρεσίες που προσφέρει. Το Cardlink Pulse, που τώρα λανσάρεται, τι ακριβώς είναι και ποιες είναι οι καινοτομίες που εισάγει;

Γιάννης Κορδώνης: Η πρωτοποριακή εφαρμογή Cardlink Pulse δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να αναπτυχθούν και να μεγαλώσουν αξιοποιώντας χρήσιμες πληροφορίες για την αγορά και τους πελάτες τους. Στις μέρες μας, όλες οι επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως μεγέθους, συλλέγουν πλήθος δεδομένων πάσης φύσεως, όπως είναι οι συναλλαγές, οι πωλήσεις, στοιχεία που αφορούν τους πελάτες, τη συχνότητα των επισκέψεων κ.α. Το Cardlink Pulse τα φέρνει στην επιφάνεια με έξυπνο τρόπο και τα προσφέρει σε κάθε επιχείρηση – από μια μεγάλη αλυσίδα πολυκαταστημάτων, μέχρι το κουρείο ή το μπακάλικο της γειτονιάς. Έτσι, κάνει μία υπηρεσία που αρχικώς ίσως φαίνεται δυσπρόσιτη και ασύμφορη, προσιτή σε κάθε επαγγελματία ανεξαρτήτως μεγέθους, τζίρου, κλάδου δραστηριοποίησης ή αριθμού καταστημάτων.

Κάθε επαγγελματίας συνδυάζοντας, με έξυπνο τρόπο, προηγμένους αλγορίθμους descriptive & predictive analytics, για τις συναλλαγές που πραγματοποιούνται στο κατάστημά του - τα δικά του data δηλαδή - με στοιχεία marketing και πληροφορίες από τις ομοειδείς επιχειρήσεις, πάντα ανώνυμα και συγκεντρωτικά, μπορεί με μια γρήγορη ματιά να σχηματίσει ολοκληρωμένη άποψη για την πορεία, τόσο της επιχείρησής του όσο και του κλάδου στον οποίο δραστηριοποιείται.

    Το μότο σας είναι «Δώσε αξία στην επιχείρησή σου!», το οποίο συνιστά προτροπή προς ψηφιακό μετασχηματισμό. Ποιες είναι οι επιχειρήσεις που μπορούν να επωφεληθούν από το Pulse και για ποιο λόγο θα προτείνατε σε μια εταιρεία να συμμετάσχει σε αυτό; Ποια είναι τα ποιοτικά οφέλη που μπορεί να αποκομίσει μια εταιρεία από τη χρήση του Pulse και πώς μπορούν αυτά να της προσδώσουν προβάδισμα έναντι του ανταγωνισμού;

Πράγματι, τον τελευταίο καιρό γίνεται συχνή αναφορά σε έννοιες όπως «ψηφιακός μετασχηματισμός», «artificial intelligence», «business analytics», «Internet of things». Εύλογα αναρωτιέται κανείς, πώς αγγίζουν όλα αυτά τη μικρομεσαία επιχείρηση και πώς μπορεί πρακτικά να χρησιμοποιήσει τα Smart Data και να επωφεληθεί από αυτά. Η ανάπτυξη μιας επιχείρησης είναι μια συνεχής πρόκληση, καθώς απαιτεί ενέργεια, αφοσίωση και τις κατάλληλες κινήσεις. Η επιτυχία έγκειται στο συνδυασμό του σωστού επιχειρείν και της σκληρής δουλειάς. Οι επιτυχημένοι επιχειρηματίες έχουν κοινό γνώρισμα τη γνώση για τις ανάγκες των ιδανικών πελατών τους. Αυτός είναι και ο τελικός στόχος που υπηρετούν τα Analytics. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι η εύρεση καταναλωτικού κοινού και η σκιαγράφηση των πελατών του ανταγωνισμού. Επίσης, η επέκταση μιας επιχείρησης με ίδρυση υποκαταστημάτων σε άλλη περιοχή μπορεί να υποστηριχθεί από τη χρήση analytics, απλών γραφημάτων και αναφορών. Έτσι, ο επιχειρηματίας μπορεί να πάρει τις σωστές αποφάσεις. Επιπλέον, οι επιχειρήσεις γνωρίζοντας αρκετά δεδομένα για το κοινό τους, μπορούν να το κατανοήσουν και να το προσεγγίσουν με το σωστό marketing. Για παράδειγμα, θα μπορούν να προσεγγίζουν καλύτερα τις επιθυμίες του κοινού τους σχετικά με τον τρόπο και το ύφος επικοινωνίας που το ίδιο θα ήθελε, τις προτιμήσεις του, και το είδος προσφορών που θα το ενδιέφερε.

    Ποια είναι η σημασία των Big Data και πώς αυτά μπορούν να μετατραπούν σε Smart Data για τον επαγγελματία; Πώς τα δεδομένα αυτά μπορούν να οδηγήσουν σε καλύτερες αποφάσεις και, ενδεχομένως, να καθορίσουν στρατηγικές επιχειρηματικές επιλογές μιας επιχείρησης;

Δεν πάει πολύς καιρός από τότε που λέξεις όπως Big Data, Smart Data και Analytics μπήκαν στο λεξιλόγιό μας. Δεδομένου ότι στον επιχειρηματικό κόσμο θα χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο, καλό είναι οι επιχειρηματίες να γνωρίζουν όχι μόνο τι σημαίνουν ως λέξεις, αλλά τι σημαίνουν για τις επιχειρήσεις.

Τα Big Data είναι σύνολα δεδομένων, που είναι τόσο μεγάλα ή τόσο πολύπλοκα, που δεν μπορούν να επεξεργαστούν με παραδοσιακές μεθόδους. Τα Big Data σχετίζονται με τρεις βασικές έννοιες, αυτή του όγκου, της ταχύτητας και της ποικιλίας που τα διέπουν. Οι προκλήσεις σε αυτά τα σύνολα δεδομένων περιλαμβάνουν τη δυσκολία συλλογής, την αποθήκευση, την ανάλυση, την αναζήτηση, την κοινή χρήση, τη μεταφορά, την απεικόνιση, την ιδιωτικότητα των πληροφοριών και τις πηγές δεδομένων.

Για να το πούμε πιο απλά, τα δεδομένα και η πληροφορία σήμερα είναι περισσότερα από ποτέ. Ό,τι κάνουμε, είτε εντός, είτε εκτός διαδικτύου, παράγει δεδομένα. Πριν από 25 χρόνια, τα δεδομένα αυξάνονταν με ρυθμό 100GB την ημέρα. Πλέον, αυξάνονται με ρυθμό 50TB το δευτερόλεπτο. Ως εκ τούτου, υπάρχουν τόσο πολλά δεδομένα, αυτά που λέμε Big Data, που και να μπορούσε κάποιος να τα συγκεντρώσει όλα μαζί, δεν θα μπορούσε με τίποτα να τα επεξεργαστεί για να είναι εν τέλει χρήσιμα για αυτόν.

Χρειάζεται λοιπόν το μέσο που θα μπορέσει να βάλει αυτόν τον τεράστιο όγκο πληροφορίας σε μια σειρά και να τα μετατρέψει από πολλά δεδομένα σε χρήσιμα δεδομένα, δηλαδή από Big Data σε Smart Data. Το μέσο αυτό δεν είναι άλλο από τα Analytics, δηλαδή τις πληροφορίες που προκύπτουν από τη συστηματική ανάλυση δεδομένων και στατιστικών στοιχείων.

«Για να κερδίσεις τον καταναλωτή πρέπει να έχεις το καλύτερο προϊόν και να δημιουργείς διαρκώς υπεραξία.» Ο τρόπος για αυτό είναι να έχει η κάθε επιχείρηση ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, δηλαδή να είναι σε θέση να συγκεντρώσει, να ενσωματώσει και να αναλύσει δεδομένα προκειμένου να δημιουργήσει μια πραγματική εικόνα.

Η δυνατότητα μετατροπής Big Data σε Smart Data είναι αυτό που θα δώσει ένα σημαντικό πλεονέκτημα στα χέρια όσων το κάνουν. Η μελέτη του κάθε πελάτη και των καταναλωτικών του συνηθειών ξεχωριστά μπορεί να έχει πραγματικό αντίκτυπο στην επιχείρηση.

Καλύτερη ανάλυση δεδομένων σημαίνει καλύτερη στόχευση, κάθε φορά που γίνεται επένδυση σε μια προώθηση. Τα Smart Data μπορούν να δείξουν τι λειτουργεί και τι όχι – τι μπορεί να αλλάξει, ή τι μπορεί να βελτιωθεί. Για παράδειγμα, ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ περιοχών, ή κατηγορίες καταναλωτών; Τα νοικοκυριά μιας περιοχής ενδέχεται να αντιδρούν θετικότερα σε κάποιες προωθήσεις σε σχέση με νοικοκυριά άλλων περιοχών. Τα Smart Data μπορούν να δώσουν την πληροφορία αυτή και ο επιχειρηματίας να δράσει ανάλογα. Τα δεδομένα είναι γνώση και η γνώση είναι δύναμη. Η άμεση πρόσβαση σε δεδομένα, τα οποία μπορούν να αναλυθούν εύκολα είναι αυτό που μπορεί να δώσει απαντήσεις στα ερωτήματα που υπάρχουν, με στόχο μια επιχείρηση να είναι περισσότερο ανταγωνιστική σε ένα περιβάλλον όλο και πιο ανταγωνιστικό. Με τον τρόπο αυτό δημιουργείται υπεραξία για την επιχείρηση. Η απάντηση, λοιπόν, στο ερώτημα «Πώς τα Big Data γίνονται Smart Data;», είναι το ίδιο το Cardlink Pulse.

    NW: H Cardlink είναι μια εταιρεία που έχει την αποδοχή των επαγγελματιών για τις υπηρεσίες που προσφέρει. Το Cardlink Pulse, που τώρα λανσάρεται, τι ακριβώς είναι και ποιες είναι οι καινοτομίες που εισάγει;

Γιάννης Κορδώνης: Η πρωτοποριακή εφαρμογή Cardlink Pulse δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να αναπτυχθούν και να μεγαλώσουν αξιοποιώντας χρήσιμες πληροφορίες για την αγορά και τους πελάτες τους. Στις μέρες μας, όλες οι επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως μεγέθους, συλλέγουν πλήθος δεδομένων πάσης φύσεως, όπως είναι οι συναλλαγές, οι πωλήσεις, στοιχεία που αφορούν τους πελάτες, τη συχνότητα των επισκέψεων κ.α. Το Cardlink Pulse τα φέρνει στην επιφάνεια με έξυπνο τρόπο και τα προσφέρει σε κάθε επιχείρηση – από μια μεγάλη αλυσίδα πολυκαταστημάτων, μέχρι το κουρείο ή το μπακάλικο της γειτονιάς. Έτσι, κάνει μία υπηρεσία που αρχικώς ίσως φαίνεται δυσπρόσιτη και ασύμφορη, προσιτή σε κάθε επαγγελματία ανεξαρτήτως μεγέθους, τζίρου, κλάδου δραστηριοποίησης ή αριθμού καταστημάτων.

Κάθε επαγγελματίας συνδυάζοντας, με έξυπνο τρόπο, προηγμένους αλγορίθμους descriptive & predictive analytics, για τις συναλλαγές που πραγματοποιούνται στο κατάστημά του - τα δικά του data δηλαδή - με στοιχεία marketing και πληροφορίες από τις ομοειδείς επιχειρήσεις, πάντα ανώνυμα και συγκεντρωτικά, μπορεί με μια γρήγορη ματιά να σχηματίσει ολοκληρωμένη άποψη για την πορεία, τόσο της επιχείρησής του όσο και του κλάδου στον οποίο δραστηριοποιείται.

    Το μότο σας είναι «Δώσε αξία στην επιχείρησή σου!», το οποίο συνιστά προτροπή προς ψηφιακό μετασχηματισμό. Ποιες είναι οι επιχειρήσεις που μπορούν να επωφεληθούν από το Pulse και για ποιο λόγο θα προτείνατε σε μια εταιρεία να συμμετάσχει σε αυτό; Ποια είναι τα ποιοτικά οφέλη που μπορεί να αποκομίσει μια εταιρεία από τη χρήση του Pulse και πώς μπορούν αυτά να της προσδώσουν προβάδισμα έναντι του ανταγωνισμού;

Πράγματι, τον τελευταίο καιρό γίνεται συχνή αναφορά σε έννοιες όπως «ψηφιακός μετασχηματισμός», «artificial intelligence», «business analytics», «Internet of things». Εύλογα αναρωτιέται κανείς, πώς αγγίζουν όλα αυτά τη μικρομεσαία επιχείρηση και πώς μπορεί πρακτικά να χρησιμοποιήσει τα Smart Data και να επωφεληθεί από αυτά. Η ανάπτυξη μιας επιχείρησης είναι μια συνεχής πρόκληση, καθώς απαιτεί ενέργεια, αφοσίωση και τις κατάλληλες κινήσεις. Η επιτυχία έγκειται στο συνδυασμό του σωστού επιχειρείν και της σκληρής δουλειάς. Οι επιτυχημένοι επιχειρηματίες έχουν κοινό γνώρισμα τη γνώση για τις ανάγκες των ιδανικών πελατών τους. Αυτός είναι και ο τελικός στόχος που υπηρετούν τα Analytics. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι η εύρεση καταναλωτικού κοινού και η σκιαγράφηση των πελατών του ανταγωνισμού. Επίσης, η επέκταση μιας επιχείρησης με ίδρυση υποκαταστημάτων σε άλλη περιοχή μπορεί να υποστηριχθεί από τη χρήση analytics, απλών γραφημάτων και αναφορών. Έτσι, ο επιχειρηματίας μπορεί να πάρει τις σωστές αποφάσεις. Επιπλέον, οι επιχειρήσεις γνωρίζοντας αρκετά δεδομένα για το κοινό τους, μπορούν να το κατανοήσουν και να το προσεγγίσουν με το σωστό marketing. Για παράδειγμα, θα μπορούν να προσεγγίζουν καλύτερα τις επιθυμίες του κοινού τους σχετικά με τον τρόπο και το ύφος επικοινωνίας που το ίδιο θα ήθελε, τις προτιμήσεις του, και το είδος προσφορών που θα το ενδιέφερε.

    Ποια είναι η σημασία των Big Data και πώς αυτά μπορούν να μετατραπούν σε Smart Data για τον επαγγελματία; Πώς τα δεδομένα αυτά μπορούν να οδηγήσουν σε καλύτερες αποφάσεις και, ενδεχομένως, να καθορίσουν στρατηγικές επιχειρηματικές επιλογές μιας επιχείρησης;

Δεν πάει πολύς καιρός από τότε που λέξεις όπως Big Data, Smart Data και Analytics μπήκαν στο λεξιλόγιό μας. Δεδομένου ότι στον επιχειρηματικό κόσμο θα χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο, καλό είναι οι επιχειρηματίες να γνωρίζουν όχι μόνο τι σημαίνουν ως λέξεις, αλλά τι σημαίνουν για τις επιχειρήσεις.

Τα Big Data είναι σύνολα δεδομένων, που είναι τόσο μεγάλα ή τόσο πολύπλοκα, που δεν μπορούν να επεξεργαστούν με παραδοσιακές μεθόδους. Τα Big Data σχετίζονται με τρεις βασικές έννοιες, αυτή του όγκου, της ταχύτητας και της ποικιλίας που τα διέπουν. Οι προκλήσεις σε αυτά τα σύνολα δεδομένων περιλαμβάνουν τη δυσκολία συλλογής, την αποθήκευση, την ανάλυση, την αναζήτηση, την κοινή χρήση, τη μεταφορά, την απεικόνιση, την ιδιωτικότητα των πληροφοριών και τις πηγές δεδομένων.

Για να το πούμε πιο απλά, τα δεδομένα και η πληροφορία σήμερα είναι περισσότερα από ποτέ. Ό,τι κάνουμε, είτε εντός, είτε εκτός διαδικτύου, παράγει δεδομένα. Πριν από 25 χρόνια, τα δεδομένα αυξάνονταν με ρυθμό 100GB την ημέρα. Πλέον, αυξάνονται με ρυθμό 50TB το δευτερόλεπτο. Ως εκ τούτου, υπάρχουν τόσο πολλά δεδομένα, αυτά που λέμε Big Data, που και να μπορούσε κάποιος να τα συγκεντρώσει όλα μαζί, δεν θα μπορούσε με τίποτα να τα επεξεργαστεί για να είναι εν τέλει χρήσιμα για αυτόν.

Χρειάζεται λοιπόν το μέσο που θα μπορέσει να βάλει αυτόν τον τεράστιο όγκο πληροφορίας σε μια σειρά και να τα μετατρέψει από πολλά δεδομένα σε χρήσιμα δεδομένα, δηλαδή από Big Data σε Smart Data. Το μέσο αυτό δεν είναι άλλο από τα Analytics, δηλαδή τις πληροφορίες που προκύπτουν από τη συστηματική ανάλυση δεδομένων και στατιστικών στοιχείων.

«Για να κερδίσεις τον καταναλωτή πρέπει να έχεις το καλύτερο προϊόν και να δημιουργείς διαρκώς υπεραξία.» Ο τρόπος για αυτό είναι να έχει η κάθε επιχείρηση ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, δηλαδή να είναι σε θέση να συγκεντρώσει, να ενσωματώσει και να αναλύσει δεδομένα προκειμένου να δημιουργήσει μια πραγματική εικόνα.

Η δυνατότητα μετατροπής Big Data σε Smart Data είναι αυτό που θα δώσει ένα σημαντικό πλεονέκτημα στα χέρια όσων το κάνουν. Η μελέτη του κάθε πελάτη και των καταναλωτικών του συνηθειών ξεχωριστά μπορεί να έχει πραγματικό αντίκτυπο στην επιχείρηση.

Καλύτερη ανάλυση δεδομένων σημαίνει καλύτερη στόχευση, κάθε φορά που γίνεται επένδυση σε μια προώθηση. Τα Smart Data μπορούν να δείξουν τι λειτουργεί και τι όχι – τι μπορεί να αλλάξει, ή τι μπορεί να βελτιωθεί. Για παράδειγμα, ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ περιοχών, ή κατηγορίες καταναλωτών; Τα νοικοκυριά μιας περιοχής ενδέχεται να αντιδρούν θετικότερα σε κάποιες προωθήσεις σε σχέση με νοικοκυριά άλλων περιοχών. Τα Smart Data μπορούν να δώσουν την πληροφορία αυτή και ο επιχειρηματίας να δράσει ανάλογα. Τα δεδομένα είναι γνώση και η γνώση είναι δύναμη. Η άμεση πρόσβαση σε δεδομένα, τα οποία μπορούν να αναλυθούν εύκολα είναι αυτό που μπορεί να δώσει απαντήσεις στα ερωτήματα που υπάρχουν, με στόχο μια επιχείρηση να είναι περισσότερο ανταγωνιστική σε ένα περιβάλλον όλο και πιο ανταγωνιστικό. Με τον τρόπο αυτό δημιουργείται υπεραξία για την επιχείρηση. Η απάντηση, λοιπόν, στο ερώτημα «Πώς τα Big Data γίνονται Smart Data;», είναι το ίδιο το Cardlink Pulse.


    Ποιο είναι το επίπεδο συνεργασίας και υποστήριξης που παρέχει η Cardlink μέσω του Pulse στις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις; Πώς αυτό περιγράφεται στην πράξη;

Η μεγάλη σημασία των Big Data δεν είναι το πόσα δεδομένα είναι διαθέσιμα, αλλά τι μπορεί να κάνει κάποιος με αυτά. Καθώς αυξάνεται ο όγκος των δεδομένων, μειώνεται η ικανότητα των εταιρειών στην επεξεργασία των δεδομένων αυτών και συνεπώς η χρησιμότητά τους. Αντί τα δεδομένα να διευκολύνουν τη λήψη στρατηγικών αποφάσεων, την δυσκολεύουν. Συχνά απαιτούνται μεγάλες επενδύσεις σε χρόνο και χρήμα για να αναπτυχθούν λύσεις για την αξιοποίησή τους, οι οποίες καθίστανται απαγορευτικές για την πλειονότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.

Το Cardlink Pulse έρχεται για να λύσει αυτό ακριβώς το πρόβλημα. Είναι το πάντρεμα μεταξύ μεγάλου όγκου δεδομένων και επεξεργασίας δεδομένων με την τεχνητή νοημοσύνη και τη μηχανική μάθηση. Και όλα αυτά σε ένα web περιβάλλον, με αμέτρητες δυνατότητες, αλλά ταυτόχρονα απλό και κατανοητό στη χρήση. Με πλάνα προσαρμοσμένα για κάθε είδους επιχείρηση, από εβδομαδιαίο report μέσω e-mail, Facebook Messenger ή SMS, μέχρι παρακολούθηση διαδραστικών reports, μέσω της web εφαρμογής, με πολύ χαμηλό κόστος, υπό τη μορφή μηνιαίας ή ετήσιας συνδρομής.

    Το Cardlink Pulse και η Cardlink υποστηρίζονται από μια από τις σημαντικότερες εταιρείες στον τεχνολογικό κλάδο στην Ελλάδα, τον Όμιλο Quest. Τι ρόλο έχει παίξει το υπόβαθρο αυτό στην πορεία της Cardlink, έως σήμερα, και τι σημαίνει για το μέλλον του νέου σας προϊόντος, του Pulse;

Από τον Ιανουάριο του 2015, η Cardlink είναι εταιρεία του Ομίλου Quest, έναν από τους μεγαλύτερους, δυναμικά αναπτυσσόμενους, σε στέρεη οικονομική βάση, ελληνικούς Ομίλους Εταιρειών. Αυτό μας δίνει το υπόβαθρο και τη δύναμη να πατάμε γερά στα πόδια μας, να αποτελούμε μέρος μιας ταχέως εξελισσόμενης ομάδας και να μοιραζόμαστε κοινούς στόχους για την εκπλήρωση του οράματος και της στρατηγικής του Ομίλου. Το Cardlink Pulse δε θα μπορούσε να αναπτυχθεί σε καλύτερο περιβάλλον από τον τεχνολογικά πρωτοπόρο και ισχυρό Όμιλο Εταιρειών Quest. Πολύ σημαντική, επίσης, ήταν η εμπιστοσύνη και ελευθερία που είχαμε από τον Όμιλο Quest, ώστε να προχωρήσουμε γρήγορα, σε ό,τι χρειάζονταν προκειμένου να φέρουμε την Cardlink στην σημερινή της θέση.

    Ποια είναι τα σημεία που δώσατε ιδιαίτερη σημασία κατά την υλοποίηση και το σχεδιασμό του Pulse; Υπάρχουν ιδιαιτερότητες στις οποίες κληθήκατε να δώσετε απαντήσεις, οι οποίες προέρχονται και είναι σχετικές με την εφαρμογή του στην Ελλάδα; Μπορείτε να μοιραστείτε μαζί μας ένα μέρος από την εμπειρία σας;

Σίγουρα το να σχεδιάσουμε ένα καινοτόμο προϊόν που θα βασίζεται στις πλέον προηγμένες και ασφαλείς υποδομές εξασφαλίζοντας, ταυτόχρονα, την αρτιότητα και την εμπιστοσύνη που διακρίνει την Cardlink ως Payment Provider και προσπαθώντας να ικανοποιήσουμε την ανάγκη κάθε πελάτη, για περαιτέρω πληροφόρηση γύρω από την επιχείρηση και τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείται, με τον πλέον εύπεπτο και σύγχρονο τρόπο, αποτελεί τεράστια πρόκληση. Η μεγαλύτερη ίσως πρόσκληση στην οποία κληθήκαμε να δώσουμε απαντήσεις ήταν η δημιουργία μιας πλατφόρμας που θα είναι το ίδιο χρήσιμη και συνάμα κατανοητή σε έναν marketing manager μιας πολυεθνικής και στον “επαγγελματία της γειτονιάς”. Μέσα στο πλαίσιο αυτό, έπρεπε να καλύψουμε κάθε είδους ανάγκη και παράλληλα να φροντίσουμε η λύση που προτείνεται κατά περίπτωση να είναι διαρκώς και εύκολα επεκτάσιμη. Παράλληλα, έπρεπε να διαφυλάξουμε την ανωνυμία και την εξασφάλιση υψηλών επιπέδων ασφάλειας, η οποία είναι αυτονόητη προϋπόθεση για όλα τα προϊόντα της Cardlink. Η ποιότητα της εμπειρίας του πελάτη, του end user του συστήματος, ήταν μια από τις κύριες προτεραιότητές μας. Φυσικά, έπρεπε να επινοήσουμε και να προτείνουμε το Cardlink Pulse με το κατάλληλο πλάνο για το είδος και το μέγεθος της επιχείρησης. Εν ολίγοις, η μεγαλύτερη πρόκληση ήταν να κάνουμε το Cardlink Pulse την απόλυτη εμπειρία για τον πελάτη μας.

    Η ασφάλεια είναι στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος τα τελευταία χρόνια και είναι συνυφασμένη με την πορεία του ψηφιακού μετασχηματισμού. Ποια είναι η οπτική σας επί του θέματος και μιλήστε μας, όσο σας επιτρέπεται, για τις προτεραιότητες σας.

Βασικός άξονας λειτουργίας της ασφάλειας πληροφοριών στην Cardlink είναι να διευκολύνει και να μην λειτουργεί ανασταλτικά σε κάθε πρωτοβουλία και νέο προϊόν που σχεδιάζουμε. Καθώς τεχνολογίες όπως οι Internet-of-Things (IoT) συσκευές, οι υπηρεσίες cloud, οι αυτοματισμοί και άλλα, γίνονται η επικρατούσα τάση, αυξάνονται και οι κίνδυνοι ασφάλειας των δεδομένων. Στην Cardlink, αναγνωρίζουμε το γεγονός ότι η ασφάλεια των πληροφοριών αποτελεί βασική προτεραιότητα για τους πελάτες μας. Για το λόγο αυτό αναπτύσσουμε συνεχώς κατάλληλα εργαλεία και συνεργαζόμαστε με τεχνολογικούς παρόχους ώστε να παρακολουθούμε, να εντοπίζουμε και να καταπολεμούμε κρούσματα ασφάλειας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Στόχος μας είναι να λειτουργούμε σε τρεις βασικούς άξονες, την ασφάλεια από το στάδιο σχεδιασμού, την αξιολόγηση εξωτερικών συνεργατών και την πιστοποίηση με βάση διεθνή πρότυπα.

    Η Cardlink έχει γίνει ευρύτατα γνωστή από τα συστήματα POS που διαθέτει. Πώς βλέπετε το μέλλον των ηλεκτρονικών συναλλαγών; Για πόσα χρόνια ακόμη πιστεύετε ότι θα συναλλασσόμαστε με κάρτες και ποιος είναι ο ρόλος της Cardlink και του Pulse στο τοπίο των ηλεκτρονικών πληρωμών, το οποίο αλλάζει με γρήγορο ρυθμό τα τελευταία χρόνια;

Η καθημερινότητα έχει αλλάξει σημαντικά για τους Έλληνες πολίτες και μπορούμε πλέον να πούμε πως διαθέτουμε κουλτούρα ηλεκτρονικών πληρωμών. Οι συναλλαγές με κάρτες έχουν γίνει συνήθεια, καθώς τις εμπιστεύονται τόσο οι καταναλωτές όσο και οι επιχειρήσεις. Μάλιστα οι καταναλωτές χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο κάρτες για τις καθημερινές τους ανάγκες, ακόμα και για πληρωμές μικρής αξίας, όπως ο καφές και γενικότερα προϊόντα ταχείας κατανάλωσης.

Η ραγδαία αύξηση των συναλλαγών με κάρτα που παρουσιάζεται τα τελευταία χρόνια θα συνεχιστεί και είναι εμφανές πως θα αποτελούν και στο μέλλον το βασικότερο συναλλακτικό μέσο, χωρίς όμως να είναι το μόνο.

Με την εφαρμογή της PSD2, νέοι τρόποι πληρωμής θα εμφανιστούν και στα φυσικά καταστήματα, όπως πληρωμές κατευθείαν από λογαριασμό σε λογαριασμό - account to account. Είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι, τόσο για τις κάρτες όσο και για τους λογαριασμούς, θα περάσουμε σε άυλη χρήση τους, μέσω των διαφόρων πορτοφολιών, των λεγόμενων «wallet», που έχουν κάνει την εμφάνιση τους και εκδίδονται από όλο και περισσότερες τράπεζες, άλλους οργανισμούς και εταιρείες. Η ταχύτατη εξέλιξη της τεχνολογίας και η διείσδυση των smartphone στην καθημερινότητα μας, υποστηρίζει έντονα την παραπάνω εκτίμηση. Άλλωστε, είναι εντυπωσιακό ότι η Ελλάδα ηγείται στην κατηγορία των ανέπαφων συναλλαγών, καθώς 1 στις 2 συναλλαγές που πραγματοποιούνται με κάρτες γίνεται ανέπαφα. Στην Ευρώπη, μόνο η Βρετανία και η Πολωνία έχουν αντίστοιχα ποσοστά. Αυτό το στατιστικό αποτελεί προάγγελο των εξελίξεων, καθώς η μετάβαση από τις ανέπαφες συναλλαγές στις mobile wallet συναλλαγές φαντάζει μικρότερο και συντομότερο ταξίδι από ότι αρχικά εκτιμούσαμε.

Ως Cardlink είμαστε πάντα στην πρώτη γραμμή, αναγνωρίζοντας τον ρόλο και την ευθύνη που μας αναλογεί λόγω του μεγέθους του δικτύου μας και του πλήθους των συναλλαγών που διαχειριζόμαστε.

Παρακολουθούμε τις εξελίξεις στον τομέα των ηλεκτρονικών πληρωμών και υιοθετώντας τις τελευταίες τεχνολογίες δημιουργούμε καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες που συνεχώς βελτιώνουν τη συναλλακτική εμπειρία τόσο στο φυσικό, όσο και το ηλεκτρονικό εμπόριο. Σε αυτήν την κατεύθυνση λανσάραμε και την πρωτοποριακή εφαρμογή Cardlink Pulse, η οποία πιστεύουμε θα αποτελέσει ένα πρωτοποριακό εργαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων που θα τις βοηθήσει να αναπτυχθούν και να ακολουθήσουν τις εξελίξεις.

Το Cardlink Pulse είναι η πρωτοποριακή εφαρμογή της Cardlink που προσφέρει στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να αξιοποιούν τα δεδομένα που ήδη έχουν και να τα μετατρέπουν σε ευκαιρίες, προκειμένου να αναπτύξουν την απόδοση της επιχείρησής τους.
Η Cardlink ιδρύθηκε το 2004 και είναι το μεγαλύτερο δίκτυο πληρωμών στην Ελλάδα, με περισσότερα από 250.000 POS, 10.000 καταστήματα e-commerce και 400 εκατομμύρια συναλλαγές ανά έτος. Από τον Ιανουάριο του 2015, η Cardlink είναι εταιρεία του Ομίλου Quest.

www.cardlink-pulse.com

netweek (T. 424)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778