Η DataScouting συμμετείχε δυναμικά για άλλη μια χρονιά στο Παγκόσμιο Συνέδριο της AMEC που διοργανώθηκε στην Πράγα από τις 21 έως τις 23 Μαΐου.

Το κεντρικό θέμα του φετινού συνεδρίου της AMEC ήταν «Data: Analytics, Algorithms and Augmentation – Measuring the value of communications». Το συνέδριο παρακολούθησαν περισσότεροι από 300 εκπρόσωποι εταιρειών και οργανισμών από 40 χώρες. Μεταξύ των ομιλητών ήταν η Communications and Marketing Executive της εταιρείας, Σοφία Καρακεβά με θέμα «Monitoring and tagging hate speech on social media».

Το πάνελ, με τίτλο «Online Hate Speech: Definition, Measurement & Regulation» αποτελούνταν και από τους Σταύρο Βολογιαννίδη, επίκουρο καθηγητή του Τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής, Υπολογιστών και Τηλεπικοινωνιών του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος και συνιδρυτή της DataScouting και Tina McCorkindale, CEO, Institute of Public Relations.

Και εφέτος, η DataScouting στήριξε την AMEC ως Gold Sponsor, ενώ ταυτόχρονα συμμετείχε και ως εκθέτης, παρουσιάζοντας λύσεις software για Media Monitoring (Print και Broadcast), με εργαλεία για την παρακολούθηση και μέτρηση των νέων (News Insight), την αποδελτίωση διαφήμισης (Ad Monitoring) και την αναζήτηση λογοτύπων (Logo Detection). H DataScouting είναι μέλος της AMEC από το 2014. Η AMEC είναι η διεθνής ένωση εταιριών μέτρησης και ανάλυσης της επικοινωνίας (International Association for the Measurement and Evaluation of Communication).