Την ευκαιρία να ενημερώσει το κοινό για τα προγράμματα καινοτομίας που υλοποιεί αλλά και να γνωρίσει τρεις πολύ σημαντικές πρωτοβουλίες στον κλάδο της ψηφιακής υγείας είχε η Bayer Ελλάς σε εκδήλωση που διοργανώθηκε πρόσφατα στο Found.ation.

Η Διευθύντρια του Τμήματος Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων της Βayer Ελλάς, Σόνια Μουσαβερέ, παρουσίασε, μεταξύ άλλων, το πρόγραμμα G4A (πρώην Grants4Apps), ένα πρόγραμμα καινοτομίας το οποίο επικεντρώνεται όχι μόνο στη συνεργασία με νεοσύστατες επιχειρήσεις αλλά και στον εντοπισμό νέων τεχνολογιών, επιχειρηματικών μοντέλων και τάσεων στην ευρύτερη αγορά.

Από τη δημιουργία του προγράμματος το 2013, η Bayer έχει υποστηρίξει περισσότερες από 150 και πλέον εταιρείες ψηφιακών λύσεων στον κλάδο της υγείας και έχει συνάψει συνεργασίες με 29 από αυτές, όπως ενδεικτικά με τις Agamon, KinAptic, Turbine, και xbird. Η Bayer εφαρμόζει το G4A σε 12 χώρες, αναπτύσσοντας και προωθώντας συνεργατικά προγράμματα υγειονομικής περίθαλψης σε όλο τον κόσμο.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης και μέσα από διαδραστικές παρουσιάσεις και case studies, η Bayer Hellas είχε την ευκαιρία όχι μόνο να γνωρίσει αλλά και να ανταλλάξει πολύτιμη γνώση με τις πλατφόρμες Blendo (μια καινοτόμο πλατφόρμα ενοποίησης διαφορετικών δεδομένων και διαχείρισής τους), Feel (μια πλατφόρμα η οποία αναγνωρίζει και καταγράφει τα συναισθήματά του χρήστη καθ΄ όλη τη διάρκεια της ημέρας μέσω wearable συσκευής και προσφέρει συμβουλές ψυχικής υγείας μέσω mobile app) και το Εργαστήριο Μοριακής Διαγνωστικής του Δημόκριτου το οποίο χρησιμοποιώντας Αλληλούχηση Νέας Γενιάς (NGS) επιτρέπει στους ερευνητές να εκτελούν ευρεία ποικιλία εφαρμογών και να μελετούν τα βιολογικά συστήματα σε επίπεδο που μέχρι σήμερα δεν ήταν εφικτό.