Η γαλλική πλατφόρμα Teads δημοσίευσε πρόσφατα έρευνα σχετικά με την προσέγγιση του γυναικείου καταναλωτικού κοινού ως προς τα προϊόντα ομορφιάς.

Σε συνεργασία με τη βρετανική εταιρεία marketing Global Web Index, η Teads απευθύνθηκε σε 4.487 καταναλώτριες, ηλικίας 16 έως 64 ετών σε 8 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Βραζιλία, Ηνωμένες Πολιτείες και Ιαπωνία. Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, η επιρροή της νέας τεχνολογίας, καθώς και οι προσπάθειες των brands να γίνουν πιο φιλικά στο περιβάλλον και την αειφορία, είναι οι δύο σημαντικότεροι παράγοντες που οδηγούν την καταναλωτική συμπεριφορά στην κατηγορία beauty.