netweek - GDPR, Fraud και Analytics στο επίκεντρο του Customer Loyalty Management Conference

Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Professional Services

Θα δώσει απαντήσεις σε καίρια ερωτήματα αναφορικά με την πιστότητα πελατών

GDPR, Fraud και Analytics στο επίκεντρο του Customer Loyalty Management Conference

14 Νοεμβρίου 2019 | 13:20 Γράφει το Net Week  Online Team Topics: Events

Το συνέδριο Customer Loyalty Management Conference, που πραγματοποιείται για πρώτη φορά στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza την Τρίτη 19 Νοεμβρίου, πρόκειται να δώσει ερωτήματα σε επίκαιρα ζητήματα που απασχολούν κάθε στέλεχος που σχεδιάζει και υλοποιεί πρωτοβουλίες και προγράμματα με στόχο την πιστότητα πελατών.

Ο Βαγγέλης Καραλής θα αναλύσει το θέμα «GDPR και digital onboarding, προκλήσεις και ευκαιρίες». Ο νέος ευρωπαϊκός κανονισμός GDPR ήρθε και άλλαξε ραγδαία τον τρόπο με τον οποίο διαχειριζόμαστε τα προσωπικά δεδομένα. Κόντρα στην γενική αίσθηση, ότι επέφερε πλήγμα στις επιχειρήσεις οι οποίες συγκεντρώνουν και διαχειρίζονται προσωπικά δεδομένα, ο κ. Καραλής θα εξηγήσει το πώς και το γιατί αποτελεί σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Ιδιαίτερα, θα αναλυθεί ο τρόπος εφαρμογής του GDPR στα πλαίσια ενός σχήματος επιβράβευσης (loyalty program) καθώς και τα DO’s and DON’Ts. Για «Loyalty fraud: Impact and prevention» θα μιλήσει η Φανή Χαρμπή. Καθώς τα συστήματα πληρωμών εξελίσσονται και θωρακίζονται πιο αποτελεσματικά, επίδοξοι εγκληματίες στρέφουν την προσοχή του σε θεωρητικά πιο αδύναμα σημεία του κύκλου συναλλαγών.

Έτσι, τα σχήματα επιβράβευσης βρίσκονται στο στόχαστρο, αφού οι ψηφιακοί απατεώνες έχουν συνειδητοποιήσει ότι οι μονάδες ανταμοιβής έχουν αξία και είναι εμπορεύσιμες. Παράλληλα, κακόβουλοι χρήστες, πολλές φορές ακόμα και για να δοκιμάσουν τις αντοχές ενός συστήματος και τις προβλέψεις που έχουν ληφθεί, επιχειρούν να εκμεταλλευτούν τυχόν κενά στην πολιτική επιβράβευσης.

Ποιες είναι λοιπόν οι επιπτώσεις του fraud στα loyalty σχήματα και πώς αυτό μπορεί να αντιμετωπιστεί; Επιπλέον, στην εποχή όπου οι όροι data & Analytics προκύπτουν όλο και πιο συχνά στις συζητήσεις της επιχειρηματικής αρένας, ο Φίλιππος Πασχέντης θα αναφερθεί στο «Best use of Analytics» και πώς ένας οργανισμός μπορεί να μετασχηματιστεί σταδιακά σε “Data Driven Enterprise”. Αναλυτική ενημέρωση για το συνέδριο εδώ.

Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778