Σχεδόν το 75% των Ευρωπαίων ενηλίκων χρησιμοποιούν το internet συχνά, ενώ περισσότεροι από τους μισούς διαθέτουν δύο ή περισσότερες συνδεδεμένες συσκευές, σύμφωνα με έρευνα της Forrester σχετικά με τις τεχνολογικές καταναλωτικές συνήθειες στην Ευρώπη.
Η έρευνα, στην οποία έλαβαν μέρος περισσότεροι από 22.000 καταναλωτές, παρέχει εις βάθος ανάλυση θεμάτων όπως οι online δραστηριότητες, η κατοχή συσκευών, η χρήση μέσων, η λιανική, τα κοινωνικά δίκτυα, σε Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία και Ισπανία.
Σύμφωνα με την έρευνα, το 83% των καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο συνδέονται μέσω κάποιας συσκευής, ενώ είναι και οι πιο πιθανοί να διαθέτουν κάποια συσκευή, όπως laptop (64%), smartphone (52%), ή tablet (12%). Οι Γάλλοι καταναλωτές είναι οι λιγότερο πιθανοί να διαθέτουν laptop (56%), smartphone (42%) ή tablet (7%). Επίσης, σύμφωνα με την έρευνα, ενώ το 64% των Ευρωπαίων έχουν πρόσβαση στο Internet από το σαλόνι του, 44% από το δωμάτιό τους και 31% από την κουζίνα τους, ενώ το 22% αναφέρει ότι χρησιμοποιούν το internet και εκτός σπιτιού και 14% από το αυτοκίνητο.
Τέλος, το Twiiter αναδείχθηκε το λιγότερο δημοφιλές στη Γερμανία και τη Γαλλία, ενώ μόνο το 5% των Γερμανών και 7% των Γάλλων αναφέρουν ότι διαθέτουν λογαριασμό στο Twitter, συγκριτικά με το 18% των Βρετανών. Η υιοθέτηση του Facebook είναι αρκετά πιο ομοιόμορφη ανά την Ευρώπη με μέσο όρο 58% να διαθέτουν λογαριασμό.