Οι επενδύσεις στα big data θα συνεχίσουν να αυξάνονται και το 2015, ωστόσο όχι τόσο έντονα όσο τα προηγούμενα χρόνια.

Περισσότερα από τα 3/4 των εταιρειών επενδύουν ή σχεδιάζουν να επενδύσουν στα big data τα επόμενα δύο χρόνια, ποσοστό αυξημένο κατά 3% σε σχέση με το 2014, σύμφωνα με την Gartner. Συνήθως οι οργανισμοί έχουν πολλαπλούς στόχους μέσω των πρωτοβουλιών big data, όπως την ενίσχυση της εμπειρίας του πελάτη (64%), την ευθυγράμμιση των υπαρχόντων διαδικασιών (47%), την επίτευξη πιο στοχευμένου μάρκετινγκ (47%) και τη μείωση του κόστους. Παράλληλα, καθώς οι παραβιάσεις δεδομένων συνεχίζουν να αποτελούν μείζον ζήτημα για τους οργανισμούς, οι ενισχυμένες δυνατότητες ασφαλείας εμφανίζουν την μεγαλύτερη αύξηση ανάμεσα στους στόχους των big data, από το 15 στο 23%. Σχετικά με το ROI στα big data, η πλειοψηφία των εταιρειών που σχεδιάζουν αν επενδύσουν και αυτών που έχουν ήδη επενδύσει, αναμένει θετικό ROI.