Το 46% των Ελλήνων δηλώνουν πως είναι πολύ πιθανό ενώ παρακολουθούν τηλεόραση να χρησιμοποιούν παράλληλα το Internet, και μάλιστα είναι online κατά μέσο όρο για το 37% του χρόνου που παρακολουθούν τηλεόραση, σύμφωνα με την πανευρωπαϊκή έρευνα κατανάλωσης μέσων Mediascope Europe, που διεξήγαγε το IAB Europe σε 28 Ευρωπαϊκές αγορές.
Το ποσοστό αυτό είναι πολύ κοντά στο ευρωπαϊκό αντίστοιχο ποσοστό (48%), ενώ TV/online multi-tasking είναι πιο πιθανό να κάνουν οι γυναίκες (58%) και οι νεαρές ηλικίες 16-34 (50%). Το 29% των Ελλήνων multi-taskers δηλώνει πως είναι πολύ/αρκετά πιθανό το πρόγραμμα που παρακολουθούν και η online δραστηριότητά τους να σχετίζονται, ποσοστό που ανεβαίνει στο εντυπωσιακό 48% στις ηλικίες 25-34. Αντίστοιχα, το 17% των multi-taskers δηλώνουν πως είναι πιθανό, ενώ παρακολουθούν διαφημίσεις στην τηλεόραση, να αναζητούν περισσότερες λεπτομέρειες για αυτές και τα προϊόντα που προβάλλονται παράλληλα online. Το ποσοστό ανεβαίνει στο 34% στις ηλικίες 25-34.