Η SingularLogic ανέλαβε την υλοποίηση νέου πληροφοριακού συστήματος διαχείρισης τακτικών επιβατών (Frequent Flyer) για την Olympic Air.

To νέο έργο,  του οποίου η πρώτη φάση ολοκληρώθηκε σε διάστημα μόλις 3μηνών, εξασφαλίζει στην Olympic Air μείωση της πολυπλοκότητας και του κόστους διεπαφών, ενώ αυξάνει την ευελιξία και την προσωποποίηση των υπηρεσιών της με απώτερο σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη. Για την υλοποίηση του συστήματος χρησιμοποιείται  η πλατφόρμα Oracle Siebel CRM η οποία καλύπτει σφαιρικά τις σημερινές και μελλοντικές ανάγκες της Olympic Air. Η συγκεκριμένη λύση αφορά στο βασικό σύστημα σχεδιασμού και εκτέλεσης των προγραμμάτων Frequent Flyer (ορισμό των promotions, τα “επίπεδα” των μελών, τους κανόνες εξαργύρωσης κλπ), καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες λειτουργίες διαχείρισης των σχέσεων με τους πελάτες-μέλη, όπως το Customer Service και τη διαχείριση του Marketing.

Επιπρόσθετα η λύση περιλαμβάνει Partner Portal για τη συλλειτουργία με τις  εταιρείες – συνεργάτες στα προγράμματα Frequent Flyer (εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, ξενοδοχεία κλπ) και Customer Portal μέσω του οποίου τα μέλη των frequent flyer προγραμμάτων αποκτούν πρόσβαση μέσω διαδικτύου στις πληροφορίες που τα αφορούν (στοιχεία επαφής, πόντους που έχουν συγκεντρώσει, προσφορές που τρέχουν, δυνατότητες εξαργύρωσης κ.λπ.). Η λύση ολοκληρώνεται με τη χρήση των Oracle Analytics, μέσω των οποίων παρέχονται έτοιμες αναφορές και δείκτες απόδοσης (KPIs) των προγραμμάτων Frequent Flyer, του επίπεδου εξυπηρέτησης των πελατών από το Customer Service και της αποτελεσματικότητας των Marketing ενεργειών της εταιρείας.