H Leroy Merlin, μία από τις μεγαλύτερες παγκοσμίως αλυσίδες πολυκαταστημάτων σε είδη ιδιοκατασκευής και εργαλεία, επέλεξε το λογισμικό της SAS για τη βελτίωση της διαχείρισης και της εκτέλεσης των προωθητικών εκστρατειών της.

Η SAS, ηγέτιδα στο χώρο του λογισμικού και των υπηρεσιών Business Analytics, θα βοηθήσει σημαντικά τη Leroy Merlin να βελτιστοποιήσει τις marketing ενέργειές της, αλλά και να κατανοήσει καλύτερα τους πελάτες της και να ενισχύσει την αφοσίωσή τους. “Mε τη SAS, θα αποκτήσουμε μεγαλύτερη γνώση και αυτονομία στον εντοπισμό των καλύτερων πελατών μας, καθώς και στην εκτέλεση και παρακολούθηση των πωλήσεων και των πρωτοβουλιών marketing”, δήλωσε ο Fabio Salvotti, CIO της Leroy Merlin. “Ειδικότερα, η SAS θα μας βοηθήσει να αυξήσουμε τα επίπεδα εκπλήρωσης των εκστρατειών και αφοσίωσης των πελατών, αλλά και να προσελκύσουμε νέους πελάτες.