Η Scicom υλοποίησε το πληροφοριακό σύστημα των καταστημάτων Marks & Spencer στην Κροατία και το έθεσε επιτυχώς σε λειτουργία.

Το έργο βασίσθηκε στην τεχνολογία Microsoft Business Dynamics και LS Retail, στην εξελιγμένη έκδοση που έχει διαμορφώσει η Scicom για τους πελάτες της. Η εν λόγω έκδοση της Scicom περιλαμβάνει πρόσθετες δυνατότητες, που σκοπό έχουν την αναβαθμισμένη λειτουργία των καταστημάτων από πλευράς δυνατοτήτων για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών. Με το Advanced LS Retail έχουν εφαρμοσθεί πρωτοποριακές λύσεις για τη γρήγορη και αποτελεσματική  εξυπηρέτηση του πελάτη με δυνατότητες για: Κεντρική Ενιαία Διαχείριση, Ενέργειες Marketing, Παραγγελίες, Προκαταβολές, Τμηματικές Παραδόσεις, Επιδιορθώσεις ρούχων, πολλαπλούς τρόπους πληρωμής, εκπτωτικές κάρτες, κουπόνια δώρων, καθώς και άμεσα ενεργοποίησης του loyalty card.

Οι υπεύθυνοι μπορούν να παρακολουθούν τις αγορές του πελάτη, να αντιλαμβάνονται τις συνήθειές του, τις προτιμήσεις του, να τον ενημερώνουν τακτικά για προσφορές ή για είδη που τον ενδιαφέρουν και μελλοντικά μέσω του Loyalty σχήματος που θα ορίσουν, να του προσφέρουν bonus και δώρα. Ακόμη μπορούν να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες που προσφέρουν το Inventory Management, το Promotions Management, καθώς και το Reporting.