Η Β. Καυκάς Α.Ε. επέλεξε τη SiEBEN για την υλοποίηση έργου Microsoft Dynamics CRM με κύριο στόχο την βέλτιστη εξυπηρέτηση του πελάτη.
Για να επιτευχθεί αυτό, καθοριστική ήταν και η κάλυψη της ανάγκης των υπαλλήλων για άμεση και έγκαιρη πληροφόρηση που θα τους επέτρεπε να βελτιώσουν τις παρεχόμενες προς τους πελάτες υπηρεσίες και το επίπεδο ικανοποίησης τους. Η Β. Καυκάς επένδυσε στην εμπειρία και τεχνογνωσία των συνεργατών της SiEBEN για να αντικαταστήσει τα προηγούμενα συστήματα που χρησιμοποιούσε με το Microsoft Dynamics CRM 2015, η οποία συμβάλει στην καλύτερη οργάνωση της ομάδας πωλήσεων και στην καλύτερη διαχείριση των έργων, των προσφορών, του πιστωτικού ελέγχου, διαγωνισμών, των events/εκπαιδεύσεων, καθώς και των ενεργειών marketing.
Παράλληλα, η διασύνδεση του CRM με το τηλεφωνικό κέντρο της Β. Καυκάς έδωσε νέες δυνατότητες στο Customer Care της εταιρείας για να διαχειρίζεται ταχύτερα και αποτελεσματικότερα τις κλήσεις, ενώ σημαντικό μέρος των διαδικασιών που είχε μέχρι πρόσφατα έχουν αυτοματοποιηθεί πλήρως. Τέλος, προκειμένου να καλυφθούν στο έπακρο και οι ανάγκες του marketing τμήματος, ενσωματώθηκε το Marera, η integrated marketing πλατφόρμα της SiEBEN που επιτρέπει τον σχεδιασμό και υλοποίηση κάθε είδους Marketing Campaign για μαζική επικοινωνία (αποστολές μηνυμάτων Newsletter, email, sms, push notifications κά).