H Printec συμφώνησε με το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (Δ.Α.Α.) για την παροχή υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης και συντήρησης του εξοπλισμού Πληροφορικής, όπως είχε δημοσιεύσει αποκλειστικά το NetFax στις 26/6.

Το έργο περιλαμβάνει outsourcing βασικών υπηρεσιών καθώς και παροχή εργαλείου ticketing με τη μορφή “as-a-service”, προκειμένου να εξυπηρετηθεί ο Desktop IT εξοπλισμός του ΔΑΑ. Συγκεκριμένα, η  Printec θα παρέχει υπηρεσίες υποστήριξης ΙΤ εξοπλισμού (H/W & S/W), επιχειρησιακών εφαρμογών και Technical Help Desk Call Center, ενώ παράλληλα θα διαθέσει την πλατφόρμα διαχείρισης κλήσεων και knowledge management, Watch4 Incident Management System (IMS) που έχει αναπτυχθεί από την Printec και θα τροποποιηθεί σύμφωνα με τις ανάγκες του Δ.Α.Α.

«Ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες των πελατών μας για αποδοτικότητα με μειωμένα λειτουργικά κόστη, προσφέρουμε ολοκληρωμένες λύσεις outsourcing υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης και πληροφορικής στους πελάτες που μας τιμούν με την εμπιστοσύνη τους.» Δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής της Printec, Γιώργος Κυριακόπουλος. «Βασικός μας στόχος είναι η ανάπτυξη και εφαρμογή τεχνολογικά άρτιων λύσεων οι οποίες συνεισφέρουν στην βέλτιστη αποδοτικότητα των πελατών μας.»

«Αποφασίσαμε να υλοποιήσουμε μοντέλο “as-a-service” για συγκεκριμένες υπηρεσίες και μετά από διαγωνιστική διαδικασία, επιλέξαμε την Printec ως το στρατηγικό συνεργάτη που θα αναλάβει την υποστήριξη του ΙΤ εξοπλισμού… Πιστεύουμε ότι επιλέξαμε το σωστό συνεργάτη για να κερδίσουμε αυτό το στοίχημα», είπε ο Λεωνίδας Δαραβέλης Διευθυντής της Μονάδας Συστημάτων Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΔΑΑ.