Η Ετήσια Έρευνα Ικανοποίησης Συνεργατών του Ομίλου Epsilon Net αποτελεί ένα εργαλείο εντοπισμού αναγκών και τάσεων της αγοράς ενώ θεωρείται άμεσο μέσο επικοινωνίας με την πελατειακή βάση της εταιρείας.
Συγκριτικά με το 2011, σημειώθηκε αύξηση της τάξης του 23% στις τηλεφωνικές κλήσεις της Υποστήριξης, ενώ οι πελάτες βαθμολόγησαν με άριστα την ανταπόκριση των εφαρμογών στις αλλαγές της νομοθεσίας και την φορολογική υποστήριξη. Ιδιαίτερα σημαντικό είναι το γεγονός ότι 99% συνόλου των ερωτηθέντων δηλώνει πως θα ανανέωνε την συνεργασία του με τον Όμιλο.
Απαντήθηκαν ακόμη ερωτήματα σχετικά με τον νέο σχεδιασμό του site www.e-forologia.gr του Ομίλου Epsilon Net, ο οποίος εκτιμήθηκε θετικά από το 93% των ερωτηθέντων. Φέτος για πρώτη φορά προστέθηκαν προς Διευθυντές και Στελέχη HR, σχετικά με τα ιδανικά χαρακτηριστικά ενός συστήματος HRM. Η συντριπτική πλειοψηφία (81%) προσανατολίστηκε στη διάθεση για αξιολόγηση προσωπικού, καθώς και την ανάγκη αυτοεξυπηρέτησης των εργαζομένων (63%).