Η Mellon Technologies, σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ολοκλήρωσε τη μελέτη που σχεδίασε και διεξήγαγε κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού με αντικείμενο τη χρηματοοικονομική συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών.
Στόχος της μελέτης ήταν η ανανέωση των στοιχείων του «Financial Mosaic» στο εργαλείο target marketing Mosaic Micromarketer της Experian, που παρέχει στην Ελλάδα η Mellon Technologies.
Η μελέτη διεξάγεται για δεύτερη φορά στη χώρα μας (η πρώτη είχε υλοποιηθεί το καλοκαίρι του 2008). Τα αποτελέσματα της μελέτης ήταν ενδεικτικά της οικονομικής κατάστασης της χώρας και του ευρύτερου κλίματος ανασφάλειας που επικρατεί, γεγονός που εντείνεται όταν τα συγκρίνουμε με τα αντίστοιχα αποτελέσματα της μελέτης του 2008.
Αξίζει να αναφερθεί ότι σε ερωτήματα που αφορούσαν στην πρόβλεψη των ερωτηθέντων για την οικονομική τους κατάσταση την επόμενη χρονιά, αλλά και την ευημερία τους, το 50% εμφανίζεται απαισιόδοξο.