Μεγαλύτερα χρηματικά ποσά ανά αγορά σε σύγκριση με χρήστες που έκαναν online αγορές χρησιμοποιώντας τα smartphones ή φορητούς ηλεκτρονικούς υπολογιστές και desktop PCs, δαπάνησαν οι χρήστες tablet ηλεκτρονικών υπολογιστών κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, σύμφωνα με τα στοιχεία της μελέτης με τίτλο: "Adobe Digital Marketing Insights" που διενήργησε η Adobe Systems Incorporated.

Με βάση τα πορίσματα της εν λόγω μελέτης, η οποία διεξήχθη για πρώτη φορά και σχεδιάστηκε ώστε να παρέχει στους επαγγελματίες του marketing, του e-commerce και του λιανικού εμπορίου στοιχεία σχετικά με το digital marketing, οι χρήστες tablet PCs δαπάνησαν 54% περισσότερα σε σύγκριση με τους χρήστες smartphones και 21% περισσότερα από τους χρήστες laptop και desktop Η/Υ.

Μάλιστα, οι χρήστες tablets ήταν σχεδόν 3 φορές πιο πιθανό να αγοράσουν προϊόντα και υπηρεσίες online σε σχέση με τους χρήστες smartphones, ενώ ήταν σχεδόν εξίσου πιθανό σε σύγκριση ανάμεσα στους χρήστες tablets και laptops και desktop PCs.

“Η Adobe αντιλαμβάνεται την ανάγκη των retailers να βελτιστοποιήσουν τα sites τους για τους επισκέπτες μέσω κινητών συσκευών, και τα ευρήματα αυτής της μελέτης καταδεικνύουν ότι τα tablets είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό νέο κανάλι πωλήσεων το οποίο πρέπει να αξιοποιήσουν οι marketers. Αυτή η μελέτη δείχνει τη σπουδαιότητα της βελτιστοποίησης της e-tail στρατηγικής για τους χρήστες tablets το 2012 ώστε να γίνει σωστή διαχείριση και αξιοποίηση αυτού του σημαντικά προσοδοφόρου και συνεχώς αυξανόμενου καταναλωτικού κοινού”, υπογράμμισε ο Brad Rencher, Senior Vice President and General Manager, Adobe Digital Marketing Business.