Σημαντική άνοδο της τάξης του 12,7%, αποτυπώνει η διαδικτυακή διαφημιστική δαπάνη το 2016 σε έρευνα του IAB Hellas με τη συνεργασία 22 Publishers/Networks, που μετρά 133 επιμέρους sites.

Σύμφωνα με την έρευνα, στα sites διοχετεύθηκαν την περασμένη χρονιά περί τα 77,2 εκατ. ευρώ (+12,7%) έναντι 67 εκατ. ευρώ το 2015. Η επιμέρους μελέτη της διαφημιστικής δαπάνης για το digital display, σύμφωνα με την ΑDEX 2016 του ΙΑΒ Hellas, γεννά συγκρατημένη αισιοδοξία καθώς διαφαίνεται ότι «ισοφαρίζονται» οι απώλειες του 2015 κατά το οποίο σημειώθηκε «βουτιά» -13%. Ωστόσο ενθαρρυντικό είναι το γεγονός ότι η αύξηση αυτή το 2016 βαίνει αυξανόμενη από την αρχή προς το τέλος του έτους με το α’ τρίμηνο να επενδύονται στο διαδίκτυο 12,8 εκατ. ευρώ, το β΄ τρίμηνο, 21,2 εκατ. ευρώ, το γ΄ τρίμηνο, 18,5 εκατ. ευρώ και το δ’ τρίμηνο, 23,2 εκατ. ευρώ.

Ο Σπύρος Παπαγεωργίου Πρόεδρος του IAB Hellas σχολιάζοντας τα αποτελέσματα της έρευνας αναφέρει: «Η αύξηση κατά 12,7% της display διαφήμισης στο Διαδίκτυο το 2016 προκαλεί θετικά αισθήματα στις εταιρείες digital και καταδεικνύει ότι το Διαδίκτυο στην Ελλάδα έχει ακόμη πολύ δρόμο να διανύσει προκειμένου να φθάσει τους αντίστοιχους δείκτες στις ώριμες αγορές της Ευρώπης. Ωστόσο, η θετική μεταβολή συνιστά παράλληλα και μια “διόρθωση” στις επιδόσεις του 2015, χρονιά των capital controls και άλλων αρνητικών παραμέτρων που έθεσαν προσκόμματα στη διαφημιστική επένδυση. To ΙΑΒ Hellas παρακολουθεί στενά τις επιδόσεις των επιμέρους κλάδων που καταμετρώνται στην έρευνα, διαπιστώνοντας σταθερά σαφές προβάδισμα στις κατηγορίες των Χρηματοοικονομικών, του Retail και των Τηλεπικοινωνιών, διαφημιζόμενοι που κρατούν εξάλλου τα σκήπτρα της διαφημιστικής επένδυσης και στα αναλογικά παραδοσιακά Μέσα».

* Τα στοιχεία προέρχονται από τις 22 εταιρείες-μέλη του ΙΑΒ Hellas, οι οποίες αντιπροσωπεύουν 133 web sites που στοχεύουν στο ελληνικό κοινό.