Αν και οι πωλήσεις smartwatches πήραν την κατιούσα τους τελευταίους μήνες, η αγορά wearables στο σύνολό της αναπτύχθηκε κατά 3,1% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους.

Οι συνολικές παγκόσμιες παραγγελίες wearables για το τρίτο τρίμηνο άγγιξαν τα 23 εκατ. δολάρια, σύμφωνα με τα στοιχεία του IDC Worldwide Quarterly Wearable Device Tracker. Τα basic wearables, αποτελούμενα κυρίως από τα fitness bands, αποτέλεσαν τον κύριο μοχλό ανάπτυξης της αγοράς, αποσπώντας μερίδιο της τάξης του 85% και καταγράφοντας διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης κάτι που η IDC αποδίδει στο λανσάρισμα νέων μοντέλων, στην επέκταση της βάσης χρηστών και στις δελεαστικές προσφορές της θερινής περιόδου. Η IDC εκτιμά ότι αυτή η τάση, ήτοι της μετατόπισης του ενδιαφέροντος του καταναλωτικού κοινού από τα smartwatches στα basic wearables, θα συνεχιστεί για το υπόλοιπο του 2016, όπου η εορταστική περίοδος θα βρίσκεται στο φόρτε της.