Μετά από έρευνες ικανοποίησης που διεξάγει σε καθημερινή βάση o Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών υλοποίησε μία σειρά από αισθητικές και λειτουργικές αναβαθμίσεις χώρων και υποδομών, σε συνδυασμό με καινοτόμες υπηρεσίες.

Μεταξύ άλλων ο ΔΑΑ δημιούργησε στην περιοχή εντός Σένγκεν στις αναχωρήσεις, ένα “διαδικτυακό νησί”, συγκεντρώνοντας για τους σύγχρονους ταξιδιώτες μία σειρά από  τεχνολογικές δυνατότητες προσφέροντας στους επιβάτες υπηρεσίες όπως ασύρματη σύνδεση στο Διαδίκτυο και δωρεάν πρόσβαση σε υπολογιστές.

Επίσης, οι 8 νέες οθόνες “Time to Gate” ενημερώνουν “δυναμικά” τον επιβάτη για το χρόνο που απαιτείται από το συγκεκριμένο σημείο έως την αίθουσα επιβίβασης ενώ αξιοποιώντας την τεχνολογία αιχμής του αεροδρομίου που προσφέρει κεντρική και δυναμική διαχείριση των πληροφοριών, οι αεροπορικές εταιρείες μπορούν να απευθύνονται άμεσα στους επιβάτες τους πριν από την επιβίβαση, διαμορφώνοντας και προσφέροντας το δικό τους υλικό, μέσω των νέων video walls που έχουν εγκατασταθεί σε 10 αίθουσες επιβίβασης.

Τέλος, ανακαινίστηκαν οι αίθουσες επιβίβασης/αναχώρησης λεωφορείων για τις απομακρυσμένες θέσεις στάθμευσης αεροσκαφών, εγκαινιάστηκε το σύστημα ηλεκτρονικής αναζήτησης αποσκευών, καθώς και οι “Ψηφιακοί Βοηθοί” αεροδρομίου που υποδέχονται τους επιβάτες σε δύο στρατηγικά σημεία των αφίξεων, ενημερώνοντάς τους σε 24ωρη βάση με προ-βιντεοσκοπημένες χρηστικές πληροφορίες για το αεροδρόμιο.