Παρατίθεται αυτούσια η απάντηση του ΟΤΕ στην χθεσινή ανακοίνωση των τριών εναλλακτικών: Το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας έχει ήδη αποφανθεί από τις 5/12/2008 (Α/3848) για το δημιουργικό της συγκεκριμένης διαφήμισης.

Συγκεκριμένα, η απόφαση του ΣΕΕ αναφέρει χαρακτηριστικά ότι ομόφωνα έκρινε για τη διαφημιστική επικοινωνία: “στα πλαίσια της δημιουργικής ελευθερίας και του χιούμορ κινείται εντός των ορίων της δεοντολογίας και δε συνιστά απαξίωση των ανταγωνιστικών προϊόντων ή εταιρειών”. Η απόφαση αυτή του ΣΕΕ παραμένει σε ισχύ, όπως αποδεικνύεται και από νέα απόφαση του ΣΕΕ στις 6/3/2009 (Α/3931) όταν και πάλι οι τρεις εταιρείες είχαν προσφύγει εναντίον του ΟΤΕ για το ίδιο θέμα.

Τότε, το ΣΕΕ ανέφερε χαρακτηριστικά ότι: “έχουν ήδη κριθεί με την Α/3848/5.12.2008 Απόφαση της Πρωτοβάθμιας Επιτροπής όσον αφορά στο δημιουργικό μέρος”. Το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας είναι το όργανο αυτοδέσμευσης και τήρησης της δεοντολογίας στη διαφήμιση, στο οποίο συμμετέχουν εκπρόσωποι διαφημιστικών εταιρειών, διαφημιζομένων και ΜΜΕ.