Μέσα από μια νέα υπηρεσία cloud η IBM φιλοδοξεί να βοηθήσει τις εταιρείες να βελτιώσουν τις σχέσεις με τους πελάτες τους.

Συγκεκριμένα, η νέα υπηρεσία IBM Watson Marketing Insights παρέχει, μέσω των cognitive λειτουργιών που διαθέτει, μια λεπτομερέστερη εικόνα για τη συμπεριφορά των πελατών. Γι’ αυτό το σκοπό το IBM Watson Marketing αναλύει τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες και τα σχετικά δεδομένα, είτε σε emails, είτε σε άλλα ψηφιακά και κοινωνικά δίκτυα. Βάσει αυτών των δεδομένων το Watson Marketing Insights μπορεί να εκτιμήσει την αναμενόμενη ανταπόκριση των πελατών σε μια νέα καμπάνια, κάνοντας πολύτιμες υποδείξεις στις επιχειρήσεις για τις καμπάνιες μάρκετινγκ που τρέχουν.

Σε αντίθεση με άλλες λύσεις της αγοράς, η IBM θέλει με το Watson Marketing Insights να προσφέρει μια λύση cloud, που θα παρέχει αυτόματα insights για τη συμπεριφορά των πελατών, ενώ θα ενημερώνεται αυτόματα, προσφέροντας στους επιχειρηματικούς πελάτες τη δυνατότητα να «ανεξαρτητοποιηθούν» από τους data scientists. Γι’ αυτό το σκοπό η IBM συνεργάζεται ήδη με πάνω από 17.000 εταιρείες ανά τον κόσμο, μεταξύ των οποίων οι Amadori Group, Office Brands και American Eagle Outfitters.