Η ΑΒ Βασιλόπουλος ανέθεσε στη Warply την επανασχεδίαση της εταιρικής εφαρμογής AB, και στο πλαίσιο αυτό, η Warply σχεδίασε το ανανεωμένο AB corporate app, με βασικό στόχο τη δημιουργία ενός σύγχρονου και καινοτόμου εργαλείου.

Μέσα από το flat και minimal design, με έντονη χρωματική παλέτα – βασισμένη στο brand της ΑΒ Βασιλόπουλος – το ΑΒ Mobile App έχει τον ιδανικό συνδυασμό σχεδίασης και περιεχομένου, με καινοτόμα χαρακτηριστικά, όπως η συνεχής ενημέρωση για προσφορές και διαγωνισμούς μέσω Push Notifications, η υψηλή ταχύτητα φόρτωσης του περιεχομένου, το friendly  user experience μέσα από την εύκολη πλοήγηση (swipe δυνατότητα μεταξύ των διαφορετικών κατηγοριών), η γρήγορη και εύκολη εύρεση των κοντινών καταστημάτων μέσα από διαδραστικό χάρτη καθώς και η iBeacon τεχνολογία. Επίσης, η νέα έκδοση της εφαρμογής – όπως και η προηγούμενη – συνδέεται με την marketing automation & CRM πλατφόρμα  “Warply Engage”,  μέσω της οποίας γίνεται η αποστολή των push notifications και των in-app καμπανιών, με segmentation χρηστών σύμφωνα με τα ενδιαφέροντά ή την τοποθεσία τους και πολλές άλλες δυνατότητες όπως τα real time analytics που ενισχύουν την προσωποποιημένη επικοινωνία με τους χρήστες και βελτιστοποιούν την εμπειρία τους μέσα στην εφαρμογή.