Οι παραγγελίες wearables παγκοσμίως το α’ τρίμηνο του 2016 διαμορφώθηκαν στα 19,7 εκατ., αυξημένες κατά 16,7% ετησίως, σύμφωνα με τα στοιχεία της IDC.

Όπως αναφέρουν οι αναλυτές της IDC, η αγορά των wearables συνεχίζει να ωριμάζει και να επεκτείνεται, ενώ οι συσκευές που διατίθενται σήμερα είναι αρκετά εξελιγμένες σε σχέση με τις πρώτες συσκευές που λανσαρίστηκαν. Το αρνητικό της αγοράς είναι ότι, πλέον, είναι συνωστισμένη και έτσι η επιτυχία δεν είναι εγγυημένη. Ωστόσο, υπάρχουν δύο υποκατηγορίες που εμφανίζουν συνεχή ανάπτυξη: τα smartwatches και τα basic wearables (συσκευές που δεν «τρέχουν» third party εφαρμογές). Σύμφωνα με την IDC, η αγορά παρουσιάζει μία ξεκάθαρη διχοτόμηση, καθώς τα smart watches επιχειρούν να προσφέρουν μία ολιστική εμπειρία, παρέχοντας ποικίλες υπηρεσίες, ενώ τα basic wearables, όπως τα fitness bands, connected clothing και hearables, έχουν μία εστιασμένη προσέγγιση και προσφέρουν συγκεκριμένες υπηρεσίες.