Ολοκληρώθηκε την προηγούμενη εβδομάδα η ετήσια έρευνα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών για την καταγραφή της συνολικής αγοράς B-C ηλεκτρονικού εμπορίου και τη συμπεριφορά των ελλήνων online καταναλωτών.

Παρά τις σταθεροποιητικές τάσεις το β’ εξάμηνο, οι συνολικές αγορές για προϊόντα και υπηρεσίες των ελλήνων καταναλωτών διακυμάνθηκαν το 2011 στα 1,7 δισ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση 30% σε σχέση με το 2010. Bestsellers παραμένουν οι H/Y, τα ηλεκτρονικά είδη, τα εισιτήρια ταξιδιών, οι κρατήσεις ξενοδοχείων, τα είδη σπιτιού και τα βιβλία.

Παρόλ’ αυτά οι κατηγορίες που είχαν τη μεγαλύτερη αύξηση το 2011 ήταν το έτοιμο φαγητό, τα καλλυντικά/προσωπική φροντίδα, τα κοσμήματα/ωρολόγια και τα προϊόντα σούπερ μάρκετ. Υπάρχει επίσης σημαντική αύξηση χρήσης και των αγορών από τα sites ημερησίων προσφορών που για το α’ εξάμηνο του 2011 εκπροσώπησαν το 20% των συνολικών online αγορών.

Λεπτομέρειες για την έρευνα (επιστημονική ευθύνη του Καθ. Γ. Δουκίδη) και δύο άλλες μελέτες, μια για τα social media και μια για την ηλεκτρονική τραπεζική, θα παρουσιασθούν την Τρίτη 6 Δεκεμβρίου στο ετήσιο συνέδριο E-Business Forum που οργανώνει το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών με το Ελληνικό Ινστιτούτο Πληροφορικής και Επικοινωνιών της ΕΕΔΕ.