Μόλις 10% των Ελλήνων χρηστών του Internet (σε σύνολο 4.000.000) πραγματοποιούν online αγορές ενώ ο αντίστοιχος ευρωπαϊκός μέσος όρος βρίσκεται στο 37%.

Τι χρειάζεται να γίνει για να συγκλίνει ο δικός μας μέσος όρος με τον ευρωπαϊκό; Είναι έτοιμος ο Έλληνας καταναλωτής να εμπιστευθεί τις online επιχειρήσεις; Είναι έτοιμες οι επιχειρήσεις να προσφέρουν την ολοκληρωμένη εμπειρία, αναγκαία  για την απόκτηση εμπιστοσύνης; Υπάρχει ένας ολόκληρος κόσμος -ανθρώπων, διαδικασιών, εμπορικών πολιτικών, νομοθετικών πλαισίων, υπηρεσιών, τεχνολογιών- πριν και μετά από το «κλικ» του καταναλωτή.

Στόχος του 2nd Distance Selling & e-commerce conference, που θα λάβει χώρα στο Αμφιθέατρο της OTEAcademy στις 17 Δεκεμβρίου, σε διοργάνωση του Marketing Week και της Ελληνικής Ένωσης Επιχειρήσεων Πωλήσεων από Απόσταση και Άμεσου Marketing (ΕΠΑΜ), είναι να ανακαλύψει αυτόν τον κόσμο αποτελώντας συμμετοχικό πεδίο ανταλλαγής απόψεων, σχολιασμού και γνώσης όλων των εμπλεκόμενων φορέων, οργανισμών και επιχειρήσεων. Διεθνείς ομιλητές καθώς και καταξιωμένα στελέχη της ελληνικής αγοράς θα παρουσιάσουν μοντέρνες (αλλά και δοκιμασμένες) πρακτικές, καινοτόμες τεχνολογικές λύσεις και σύγχρονες τάσεις από τη διεθνή και εγχώρια αγορά.

Τέλος, κορυφαίες ελληνικές εταιρείες -από διαφορετικά industries- παρουσιάζουν τις στρατηγικές που ακολούθησαν, οι οποίες τις βοήθησαν να προσφέρουν πραγματική εμπειρία και αξία στον ηλεκτρονικό τους πελάτη και να αυξήσουν την κερδοφορία τους. Μην χάσετε την ευκαιρία να παρακολουθήστε από κοντά τα πετυχημένα παραδείγματα των Carrefour.gr, @nytime (Interamerican), Alpha.gr (Alpha Bank), Buldoza.gr, BrandsGalaxy.gr (Ομίλου ANT1) κ.α. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα: www.distanceselling.gr.