Το Δίκτυο Καταστημάτων Γερμανός αύξησε την επισκεψιμότητα στα καταστήματα κατά 10% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στο ετήσιο Συνέδριο Συνεργατών του Δικτύου Καταστημάτων Γερμανός.
Η άνοδος στην επισκεψιμότητα συνδυάστηκε με άνοδο των πωλήσεων σχεδόν σε όλες τις προϊοντικές κατηγορίες που διατίθενται στα καταστήματα, με χαρακτηριστική την άνοδο στα προϊόντα πληροφορικής (+53%) και στα προϊόντα τηλεπικοινωνιών (+7%). Ιδιαίτερα θετική η εικόνα και στις υπηρεσίες, με το service να ενισχύει το μερίδιό του κατά 15%.
Αντίστοιχα, σημαντική αύξηση της τάξης του 51% παρουσίασαν και οι εισπράξεις λογαριασμών. Στους τομείς της ευρυζωνικότητας και της σταθερής τηλεφωνίας, η αλυσίδα εννεαπλασίασε τις πωλήσεις mobile broadband μετά και το επαναλανσάρισμα του Internet On The Go από την Cosmote τον Απρίλιο του 2008. Τέλος, οι πωλήσεις ADSL ενισχύθηκαν σημαντικά σε ποσοστό 85%.