Η νέα έκθεση της PwC για την κατανόηση της συμπεριφοράς των online καταναλωτών, «Ερμηνεύοντας τον online καταναλωτή: 10 μύθοι για το πολυκαναλικό μοντέλο πωλήσεων», βασίζεται σε έρευνα στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 11.000 online καταναλωτές από 11 χώρες και 3 ηπείρους.

Οι 10 μύθοι που απομυθοποιούνται στην έκθεση, έχουν ως εξής:
1. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα αποτελέσουν σύντομα κύριο κανάλι λιανικών.

2. Στο μέλλον τα καταστήματα θα αποτελούν κυρίως εκθεσιακούς χώρους.

3. Σύντομα οι ταμπλέτες θα αντικαταστήσουν τους υπολογιστές ως το προτιμώμενο μέσο πραγματοποίησης ηλεκτρονικών.

4. Καθώς ο κόσμος «μικραίνει», το προφίλ των καταναλωτών ανά τον κόσμο αρχίζουν να μοιάζει περισσότερο.

5. Η Κίνα αποτελεί το μοντέλο των ηλεκτρονικών λιανικών πωλήσεων που θα επικρατήσει στο μέλλον

6. Οι εγχώριοι λιανέμποροι θα διατηρούν πάντα ένα προβάδισμα έναντι των παγκόσμιων λιανέμπορων.

7. Οι παγκόσμιες εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου θα έχουν πάντα ένα πλεονέκτημα κλίμακας έναντι των τοπικών εταιρειών ηλεκτρονικού.

8. Οι λιανέμποροι κατέχουν καλύτερη θέση στην αγορά σε σχέση με τις εταιρείες παραγωγής, καθώς είναι πιο κοντά στον πελάτη.

9. Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις αποσπούν πωλήσεις από τα υπόλοιπα κανάλια διανομής.

10. Οι χαμηλές τιμές είναι ο κύριος λόγος για τον οποίο οι καταναλωτές προτιμούν συγκεκριμένες εταιρείες λιανικού.