Νέα σημαντική διάκριση για τη SAS σε διεθνές επίπεδο αυτή τη φορά στο χώρο του CRM.

Η εταιρεία μελετών Gartner, τοποθετεί τη SAS στο τεταρτημόριο των ηγετών του Μagic Quadrant για εφαρμογές data mining πελατών και πλατφόρμες επιχειρηματικής ευφυΐας, στην πρόσφατη μελέτη της με τίτλο: “Magic Quadrant for CRM Multichannel Campaign Management”. Σύμφωνα με τη μελέτη της Gartner, “Οι Ηγέτες στη συγκεκριμένη κατηγορία επιτυγχάνουν σταθερά εξαιρετικές επιδόσεις τόσο στη βασική όσο και στην εξελιγμένη διαχείριση προωθητικών εκστρατειών, καθώς και στην ενοποίηση με το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ (e-marketing). Οι Ηγέτες έχουν ολοκληρωμένη εικόνα, υψηλή διείσδυση και ισχυρό momentum της αγοράς και ένα στρατηγικό όραμα για την ανάπτυξη του τομέα διαχείρισης προωθητικών εκστρατειών.”

“Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που ανήκουμε στο τεταρτημόριο των ηγετών του Μagic Quadrant για τη διαχείριση πολυκαναλικών προωθητικών εκστρατειών. Συνεχίζουμε να καινοτομούμε βασιζόμενοι στις ανάγκες των πελατών μας και η οικονομική σταθερότητα της SAS μας επιτρέπει να προχωρούμε στην ανάπτυξη νέων προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων μιας SaaS (Software-as-a-service) έκδοσης της λύσης διαχείρισης προωθητικών εκστρατειών, αλλά και της νέας εξελιγμένης λύσης για web analytics”, δήλωσε ο Jeff Levitan, Γενικός Διευθυντής του τμήματος Global Customer and Retail της SAS.