Ο Όμιλος Εταιριών Mellon διακρίθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά στα ετήσια βραβεία Contact Center World Awards για την περιοχή Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής.

Η συμμετοχή πραγματοποιήθηκε σε επίπεδο ομίλου και αφορούσε στις κατηγορίες Best Outbound Campaign, Best Technology Innovation- Internal Solution και Best Community Spirit.  

Στην κατηγορία Best Outbound Campaign, διαγωνίστηκε η θυγατρική του Ομίλου στη Σόφια, Mellon Bulgaria, για τη συνεργασία της με την Alico. Στην κατηγορία Best Technology Innovation-Internal Solution, συμμετείχε η Mellon Οικονομικές Υπηρεσίες με την εφαρμογή Conceptus που ανέπτυξε εσωτερικά για την υποστήριξη της λειτουργίας του contact center της εταιρείας.

Τέλος, στην κατηγορία Best Community Spirit ο Όμιλος παρουσίασε το σύνολο των δράσεων ΕΚΕ των 12 contact center που διαθέτει σε 9 χώρες, για το 2007. Για τις δυο πρώτες συμμετοχές, η Mellon προκρίθηκε στη θέση finalist ενώ στην κατηγορία Best Community Spirit, κέρδισε την 3η θέση.