Το σύστημα i-bank της Εθνικής Τράπεζας απέσπασε εννέα τιμητικές διακρίσεις στο συνέδριο Contact Center World που αφορούσε στην περιοχή της Ευρώπης και της Ανατολικής Μεσογείου.

Το Contact Center World είναι ένας διεθνής οργανισμός που παρακολουθεί την αγορά των Contact Centers από το 1999, προσφέροντας υπηρεσίες αποτίμησης της αγοράς (Benchmarking), ενημερωτικά συνέδρια και συμβουλευτικές υπηρεσίες.
Η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος συμμετείχε και φέτος στο συνέδριο Contact Center World στην περιοχή της (ΕΜΕΑ) Ευρώπης και της Ανατολικής Μεσογείου διαγωνιζόμενη για βραβεία αριστείας (Top Performer Awards), ανάμεσα σε περίπου 1.200 συμμετέχουσες εταιρείες. Οι κατηγορίες στις οποίες διακρίθηκε ήταν απ’ όλο το φάσμα της διαδικασίας που συνθέτει την ποιοτική εξυπηρέτηση μέσα από τα τραπεζικά εναλλακτικά δίκτυα (Best Sales Agent, Best Customer Service Agent, Best Customer Service Supervisor, Best Support Professional IT, Best Innovative Technology Solution Internal, Best Support Professional Workforce Planning).