Τη δεύτερη θέση παγκοσμίως στη λίστα με τις top 10 εταιρείες που ξεχωρίζουν για τη φήμη τους στον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, κατέκτησε η Microsoft.
Η έρευνα έγινε από το Reputation Institute, με τη συμμετοχή καταναλωτών από 15 διαφορετικές χώρες. Την πρώτη θέση, για φέτος, κατέκτησε η Lego, ενώ η Google ακολούθησε στην τρίτη θέση. Στην Ελλάδα, η Microsoft επενδύει σε επίπεδο ΕΚΕ στην εκπαίδευση και επιμόρφωση των νέων σε ψηφιακές δεξιότητες και ανάλογες γνώσεις. Παράλληλα, επιδιώκει τη γεφύρωση του χάσματος μεταξύ των δυο φύλων όσον αφορά την πρόσβαση στην τεχνολογία, μέσα από την υλοποίηση σχετικών δράσεων.
Αναφορικά με το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο, η Microsoft Ελλάς προσφέρει εργαλεία και προϊόντα σε ΜΚΟ, με στόχο την αποτελεσματικότερη οργάνωση και αξιοποίηση των διαθέσιμων πόρων και υποδομών τους με την βοήθεια της τεχνολογίας στηρίζοντας έτσι το ανθρωπιστικό τους έργο. Τέλος, το Innovation Center της Microsoft, υποστηρίζει νεοφυείς επιχειρήσεις και καλλιεργεί με αυτό τον τρόπο την επιχειρηματική ανάπτυξη στη χώρα μας.