H Mellon Contact Services απέσπασε το χάλκινο βραβείο στα ετήσια βραβεία Contact Center World Awards για την περιοχή Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής και συγκεκριμένα στην κατηγορία Best Contact Center (250+) για call centers με περισσότερους από 250 εργαζόμενους.
Στην κατηγορία που συμμετείχε η Mellon Contact Services αξιολογήθηκαν μεταξύ άλλων η εστίαση που έχει η εταιρεία στους εργαζόμενους σε κάθε επίπεδο, η δέσμευση που επιδεικνύει προς τον πελάτη καθώς και η ικανότητα επίτευξης στόχων που διαθέτει. Η Mellon ήταν το μόνο contact center παροχής outsourced υπηρεσιών της Ελλάδας που πέρασε τη διαδικασία αξιολόγησης και συμπεριλήφθηκε στην τελική κατάταξή των βραβείων, και το μόνο contact center της ΝΑ Ευρώπης που προκρίθηκε στην κατηγορία Best Contact Center.
Τέλος, η BlueSphere, επίσης μέλος του Ομίλου Εταιρειών Mellon, κέρδισε τη διάκριση «Highly Commented» στην κατηγορία Best Outbound Campaign.