Η συνολική αγορά wearables αναμένεται να αυξηθεί από 113,2 εκατομμύρια συσκευές το 2017 σε 222,3 εκατομμύρια το 2021, καταγράφοντας ένα μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 18,4%, σύμφωνα με το Worldwide Quarterly Wearable Tracker της IDC.

Τα πιο δημοφιλή προϊόντα μέχρι σήμερα είναι τα wristbands – όπως το Xiaomi Mi Band ή το Fitbit Charge – με την IDC, ωστόσο, να περιμένει μια υποχώρησή τους τα επόμενα χρόνια. Παράλληλα, οι πωλήσεις των smartwatches θα αυξηθούν από τα 61,5 εκατ. το 2017 στα 149,5 εκατ. το 2021, καθώς περισσότεροι κατασκευαστές θα προσφέρουν δυνατότητες σύνδεσης και στα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας. «Η μετάβαση από τα wristbands στα smartwatches δημιουργεί ευκαιρίες εσόδων για πωλητές και διανομείς, καθώς οι μέσες τιμές πώλησής τους αναμένεται να αυξηθούν» αναφέρει ο Jitesh Ubrani ανώτερος ερευνητικός αναλυτής της IDC Mobile Tracker. «Τα wearables του αύριο θα γίνουν περισσότερο πολύ-λειτουργικά, καλύπτοντας την υγεία και την ευελιξία στην επικοινωνία, αλλά και την παραγωγικότητα. Αυτό θα κάνει τις σημερινές συσκευές να φαίνονται υποδεέστερες σε δυνατότητες, οδηγώντας τους κατασκευαστές τους σε αναβαθμίσεις και αντικαταστάσεις τους» συμπληρώνει ο ο Ramon T. Llamas, διευθυντής έρευνας για την ομάδα Wearables της IDC.