Οι ελληνικές επιχειρήσεις λιανικής εφαρμόζουν καινοτόμες στρατηγικές και πρακτικές, σε στρατηγικό επίπεδο, παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία.

Αυτό ήταν το κύριο μήνυμα του Retail Technology Conference 2015, το οποίο πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στις 2 Νοεμβρίου, στο αμφιθέατρο Maroussi Plaza. Ο Δημήτρης Κατραβάς, CEO Media Markt, η Βιολέττα Λάππα, Εμπορική Διευθύντρια της Ι. ΚΛΟΥΚΙΝΑΣ- Ι. ΛΑΠΠΑΣ ΑΕ, ο Αθανάσιος Παπανικολάου, CEO ομίλου Goody’s-everest και Πρόεδρος ΣΕΠΟΑ και ο Ίων Ρεμπουτζάκος, Πρόεδρος της  Άννα Μαρία Μαζαράκη,  που συμμετείχαν στο CEO panel ανέδειξαν ως βασική τους προτεραιότητα την καλύτερη κατανόηση των αναγκών του πελάτη και μίλησαν για την τεχνολογία ως μέσο για την επίτευξη αυτού του σκοπού.

Το ΙΤ panel, στο οποίο συμμετείχαν οι  Διευθυντές Πληροφορικής των ΕΛΤΑ Courier (Γιώργος Θεοδωρίδης), Καυκάς (Γιώργος Κανιός) και Digalakis (Αντώνης Μοτσοβολέας) πρόβαλλε τον καταλυτικό ρόλο της Πληροφορικής στη βελτιστοποίηση εμπειρίας πελάτη, ενώ, πολύτιμα insights για τις καταναλωτικές συνήθειες, αλλά και τη διάδοση των ηλεκτρονικών πληρωμών στην ευρωπαϊκή, αλλά και στην ελληνική αγορά έδωσε η international keynote speaker του συνεδρίου Neira Jones.