H ΜLS Πληροφορική πρόκειται να εισέλθει στην αγορά της Σαουδικής Αραβίας με το σύστημα πλοήγησης με αναγνώριση φωνής MLS Talk & Drive.

Στα πλαίσια του επιχειρηματικού της πλάνου, όπου επιλέγονται χώρες με προοπτικές υψηλών ρυθμών ανάπτυξης στην πλοήγηση, η Σαουδική Αραβία αποτελεί το επόμενο διεθνές της εγχείρημα μετά την Τουρκία, τη Χιλή και το Μαρόκο. Για την είσοδό της στην αγορά της Σαουδικής Αραβίας, η MLS συνεργάστηκε με τον εγχώριο όμιλο επιχειρήσεων Zaki Farsi Group σε μία αμοιβαία αποκλειστική συνεργασία.

Συγκεκριμένα, για την ανάπτυξη του MLS Talk&Drive στα αραβικά, η Farsi GeoTech, εταιρεία του ομίλου Zaki Farsi Group, διέθεσε για πρώτη φορά τους χάρτες της στην MLS. Παράλληλα, ανέλαβε κατ’ αποκλειστικότητα την αντιπροσώπευση και διανομή των πλοηγών MLS Talk&Drive, οι οποίοι θα φέρουν την εμπορική επωνυμία FarsiNav Talk & Drive.

Η πρώτη παραγγελία είναι 200.000 δολ. και η Farsi GeoTech έχει ήδη καταβάλλει προκαταβολή 60.000 δολ. Η έναρξη διάθεσης των προϊόντων της MLS στο καταναλωτικό κοινό της Σαουδικής Αραβίας αναμένεται εντός του 2012.