Την Τετάρτη 23 Μαΐου, πραγματοποιήθηκε η Τακτική Γενική Συνέλευση Μελών του IAB Hellas, όπου παρουσιάστηκε η δραστηριότητα του οργανισμού προς την κατεύθυνση αυτορρύθμισης της αγοράς του digital advertising, ενώ στο ζήτημα της καταγραφής της online διαφημιστικής δαπάνης παρουσιάστηκε το έργο της σχετικής ομάδας εργασίας, όπου με συνεργασία 20 εταιρειών-μελών του Οργανισμού καταγράφηκαν οι μεθοδολογίες που ακολουθούνται πανευρωπαϊκά και περιγράφηκε το πλαίσιο προδιαγραφών της έρευνας στην Ελλάδα, με σκοπό την ανάθεση του έργου, εντός του 2012, σε τρίτο φορέα. Στο κλείσιμο της γενικής συνέλευσης πραγματοποιήθηκε η ψηφοφορία για την εκλογή Διοικούσας Επιτροπής του IAB Hellas για τη διετία 2012-2014. Εξελέγησαν, με σειρά ψήφων που έλαβαν, οι: Γιώργος Ζαλοκώστας (Unilever), Κωνσταντίνος Καμάρας (24 Media), Κωνσταντίνος Πάικος (Eurobank EFG), Κωνσταντίνος Θεοτοκάς (Atcom), Marco Struecker (Antenna), Ξένια Κούρτογλου (Focus Bari), Γιώργος Μαρμαροκόπος (Mediabrands), Σπύρος Παπαγεωργίου (Adweb) & Νίκος Πρεβεδουράκης (INKAM) (ισοψηφία).
18/06/12
CATEGORIES: IT Management
Εκλογή νέας Διοικούσας Επιτροπής IAB Hellas
Από Net Week Online Team
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ