Έρευνα του ISACA, στην οποία συμμετείχαν 2.000 Βρετανοί καταναλωτές, δείχνει ότι περισσότεροι από τους μισούς δεν διαθέτουν καμία γνώση ή εκπαίδευση για την κυβερνοασφάλεια.

Πιο συγκεκριμένα, το 36% των εργαζομένων δεν μπορούν να αναγνωρίσουν ένα phishing email, ενώ το 19% έχουν πέσει θύματα phishing email. Το 33% θα επέλεγε μία γρήγορη σύνδεση έναντι μίας ασφαλούς σύνδεσης. Η έρευνα, 2016 Cyber Security Perceptions, υπογραμμίζει την επικίνδυνη συμπεριφορά των εργαζομένων στη χώρα, καθώς το 16% μοιράζεται κωδικούς ασφαλείας με άλλους, το 14% χρησιμοποιεί κωδικούς που είναι πολύ εύκολο να παραβιαστούν και επιπλέον του αποθηκεύουν όταν τους χρησιμοποιούν.

Επίσης, το 15% έχουν χρησιμοποιήσει USB sticks άλλων χρηστών και το 11% αποφεύγει το two-factor authentication γιατί το θεωρεί πιο πολύπλοκο. Το 76% δεν γνωρίζει τι είναι το ransomware, ενώ το 66% δεν θα μπορούσε να προσδιορίσει μία παραβίαση δεδομένων. Όπως δήλωσε, ο Χρήστος Δημητριάδης, Ph.D., CISA, CISM, CRISC, πρόεδρος του Δ.Σ. του ISACA, είναι πολύ σημαντικό οι επιχειρήσεις να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα κυβερνοασφάλειας, ενώ τόνισε ότι ο ανθρώπινος παράγοντας αποτελεί σημείο-κλειδί στη δημιουργία πρακτικών, όπως και η εκπαίδευση των χρηστών, για τη μείωση των σχετικών κινδύνων για τις επιχειρήσεις. Παρά τα παραπάνω αποτελέσματα, το 79% των εργαζομένων θεωρούν ότι μπορούν να προστατεύσουν τα ευαίσθητα δεδομένα του, ενώ το 74% εμπιστεύονται ότι και οι εταιρείες τους μπορούν να κάνουν το ίδιο.