Πωλήσεις που ανήλθαν στα 245,5 δις. γουάν, αυξημένες κατά 40% εν συγκρίσει με το αντίστοιχο περυσινό χρονικό διάστημα κατάφερε να σημειώσει η Huawei το α’ εξάμηνο του 2016.

Σύμφωνα με δηλώσεις στελεχών του Κινεζικού τεχνολογικού γίγαντα, ο τομέας των καταναλωτικών προϊόντων της πέτυχε σταθερή ανάπτυξη σε διεθνές επίπεδο, με τα κορυφαία προϊόντα της όπως τα P9, Mate 8, Honor V8 και MateBook να γνωρίζουν ταχύτατη αναγνώριση και υιοθέτηση από το κοινό. Μάλιστα, τον Ιούνιο, η Huawei στηριζόμενη στις εντυπωσιακά μεγάλες πωλήσεις των νέων smartphones-ναυαρχίδων της, P9 και P9 Plus, κατάφερε να ενισχύσει τα ποσοστά της στη διεθνή αγορά, καθώς πλέον κατέχει μερίδιο αγοράς της τάξεως του 8,5%. Αρκεί να σημειωθεί πως οι πωλήσεις των δύο προαναφερθέντων συσκευών ξεπέρασαν τα επίπεδα των 2,6 εκατ. τεμαχίων σε κάτι λιγότερο από ενάμιση μήνα από την έναρξη της διάθεσής τους τον Απρίλιο! Συνολικά, για το α’ τρίμηνο του τρέχοντος έτους, η Huawei πούλησε 28,3 εκατ. συσκευές διεθνώς, μέγεθος αυξημένο κατά 64% ετησίως.