Τα σημαντικότερα θέματα στρατηγικής της αγοράς των σούπερ μάρκετ αναλύθηκαν στις 20 Μαρτίου, στο «σελφ σέρβις CEO Forum 2017», παρουσία περίπου 400 στελεχών του κλάδου.
Στο συνέδριο, τόσο ο keynote speaker, Dick Boer, President & CEO της Ahold Delhaize, όσο και οι Έλληνες ομιλητές, εκτίμησαν πως η συγκέντρωση του κλάδου θα ενταθεί περαιτέρω τα επόμενα χρόνια και ότι η αναπτυξιακή πορεία των επιχειρήσεων εξαρτάται άμεσα από την ικανότητά τους να καινοτομούν, στο πλαίσιο των κυρίαρχων τάσεων της αγοράς (value for money, convenience, υγιεινές επιλογές, προσωποποιημένη προσέγγιση του πελάτη).
Οι εργασίες του συνεδρίου ολοκληρώθηκαν με πάνελ διαλόγου σχετικά με το online λιανεμπόριο τροφίμων. Αναφέρθηκε πως οι επιχειρήσεις του χώρου πιθανώς θα υποχρεωθούν να συγχωνευθούν με μεγάλες αλυσίδες φυσικών καταστημάτων, προκειμένου να διατηρήσουν την ανταγωνιστικότητά τους, ενώ οι συμμετέχοντες-επικεφαλείς online δραστηριοτήτων εξέφρασαν σκεπτικισμό ως προς τις εκτιμήσεις για εντυπωσιακό ρυθμό ανόδου του τζίρου τα επόμενο χρόνια (το 2020 εκτιμάται πως o τζίρος της online πώλησης ειδών σούπερ μάρκετ θα υπερβεί τα 300 εκατ. ευρώ, από περίπου 30 εκατ. ευρώ το 2016), συμφώνησαν όμως στην αξία της επένδυσης στο συγκεκριμένο κανάλι.